3 ricette di sushi divertenti è faciuli da fà in famiglia


U sushi hè unu di i piatti di cucina tradiziunale giapponese di più successu, per via di e so variazioni è di adattabilità à l'altri palati. Oghje vi daremu alcuni ricette di sushi divertenti è facili chì pudete fà in famiglia, è chì micca tutti anu pesciu crudu.

Uttene per ottene un bonu sushi ùn hè micca faciule, duvete dà à u risu u puntu esattu, ma praticà per ottene hè assai divertente. Allora andate à travaglià cun questi ricette nutritive inner pudete lascià liste in u frigorifero è chì avà d'istate sò assai pratichi.

À chì età i zitelli ponu manghjà sushi?

ricette di sushi

Ci hè attualmente qualchì dibattitu nantu à u età à chì i zitelli devenu cumincià à manghjà sushi. U sushi hè un alimentu assai sanu d'urìgine giappunese, cumpostu di ligumi, risu, alga nori è pesciu crudu, a maiò parte di u tempu tonu, salmone, o spigola. Per via di u pesciu crudu, hè cunsigliatu per esse attenti à i zitelli è e donne incinte.

In e ricette di sushi chì prupunimu pudete scambià u pesciu crudu cù u pesciu cottu, o solu lasciallu cù ligumi, alga nori è risu. Iè a sapemu, ùn hè micca sushi, è ùn hà micca u listessu gustu, ma cusì eviterete i batteri pussibili chì sò in u pesciu crudu. Attenti, ùn vi scurdate di lavà bè i legumi!

Tuttavia, i zitelli devenu esse offerti à manghjà tuttu. U pesciu crudu, s'ellu hè statu congelatu prima, hè liberu di u famosu annisaki. Parechji nutrizionisti accettanu chì l'età migliore per i zitelli di cumincià à manghjà pesce crudu hè À partesi da 12 anni. Mettite in piccule porzioni prima è vede cumu ella li tollerà.

Ricette di sushi in u più puru stile giapponese

ricette di sushi
Unu di i vantaghji di cucinà cù i nostri zitelli hè u ligame chì creanu cù l'alimentu. Ricunnoscenu u valore di preparà piatti è ingredienti in u so statu originale. Primu truccu per fà boni sushi: ci vole lavate bè u risu prima di coce. Eccu cumu si caccia l'amido. U risu à granu cortu è tondu hè megliu.

In sta ricetta Adupraremu u tonu, u salmone, u cetriolu è u sedaru tagliati in bastoncini. Per custruisce qualsiasi rotulu duveremu sparghje un fogliu di alga nori umida è cù a parte lucente in ghjò, nantu à u tappettu, chì si chjama makisu. Certe volte, ùn sò micca assai igienichi, dunque cunsigliemu quelli in silicone o mettenu un film trasparente.

È avà dumandate à u to figliolu di aiutavvi sparghje u risu nantu à l'alga. Arruvatevi e mani di tantu in tantu per ùn attaccàvi micca. Mette un pocu di tunnu o salmone in u centru, è mette un pocu di cetriolu è di sedaru accantu. Avà vene a pratica, si tratta di imballà strettu cù l'aiutu di a stuoia. Per taglià u rotulu in fette duvete bagnà bè u cultellu cù acqua fredda.

Ricette innuvanti di sushi


Avemu digià cummentatu chì u sushi hè assuciatu cù u pesciu è i frutti di mare, ma dinò si pò mette ovu cottu, avucatu, pesciu marinatu o affumicatu, fette di tacchinu è guasi tuttu ciò chì voi o i vostri figlioli pudete pensà. Dà l'iniziativa di vede chì ingredienti utilizza in i so sushi.

Questa ricetta di sushi utilizza bastoncini di granchi, cetriolu, avucatu, fogli di alga nori è se vulete un pocu di maionese, per fà più faciule per u zitellu à arrotulallu. Quandu u risu hè fretu, s'ellu hè statu bollitu, deve esse stesu nantu à un fogliu d'alga nori, postu nantu à u makisu. Squash un pocu di risu cù e dita bagnate Chì un zitellu resiste à questu! U stratu di risu duveria esse menu di 1 centimetru è uni pochi pezzi di nori devenu vede attraversu u risu.

Ora mettemu u ripieno chì raccomandemu, i bastoni di granciu, u cucumaru è l'avucatuE, è sparghje una poca di mayonnaise nantu à elli. Pocu maionese. È avà per arricchisce, seguendu l'istruzzioni chì ti avemu datu sopra. Truvà per tagliallu: prima tagliate a metà, da quella metà l'altra metà ecc. Sempre cù u cultellu ben affilatu è bagnatu in acqua fredda.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.