Chì hè u mutivu di i sentimenti di culpabilità di parechje mamme?

Mamma stanca

Ùn ci hè dubite chì esse mamma cambia cumpletamente ogni donna. Ci hè un flussu di emozioni di ogni tipu, da pusitivi cum'è un grande amore per u zitellu à negativu, essendu u casu di un certu sintimu di culpabilità. Ùn hè mancu pocu cumunu per parechje mamme di sperimentà un tale sintimu dopu avè parturitu u so figliolu.

U sintimu di culpabilità face chì a nova mamma abbia seri prublemi emotivi chì pò influenzà seriamente a vostra autostima è fiducia. In l'articulu seguitu vi diceremu u megliu modu per liberassi da un tale prublema è pudè gode di u meravigliosu mondu di a maternità.

Culpa à e mamme

Ci hè parechje stonde o azzioni per e quali una mamma pò sente culpèvule è avè un pesante pesu per ella:

  • Sensazione di stanchezza è di cattivu umore cunfruntatu à a grande rispunsabilità di curà un neonatu.
  • Torna à rutine è travagliu è ùn pudendu passà u tempu pensa chì u zitellu hà bisognu.
  • Dorme cù u chjucu per ùn fà lu solu è dunque ùn prumove micca l'indipendenza è l'autonomia di u zitellu.
  • Ùn sceglite micca l'allattamentu.

In a grande maggioranza di i casi, e mamme chì si sentenu culpevuli pensanu chì st'emuzione o sintimu sia ghjustificata in tuttu pensendu chì ùn agiscenu micca in modu currettu. Tuttavia, hè qualcosa chì sperimentanu un gran numeru di mammech'elli anu o micca un tale sintimu di culpabilità.

culpa

Cause di culpabilità in e mamme

Ci hè una quantità di cause o ragioni per chì e mamme ponu sente culpevuli di u so zitellu:

  • Una cosa hè ciò chì pensate in teoria è un'altra cosa hè a pratica. Esse mamma hè qualcosa di abbastanza cumplicatu, dunque ùn avete micca da esercitassi eccessivamente. S'ellu accade, hè nurmale chì cù u passu di u tempu u sintimu di culpabilità cummencia à splende.
  • Parechje donne anu un cuncettu sbagliatu di maternità. E mamme sò rispunsevuli di i so figlioli ma micca in modu assolutu. Ùn ponu micca esse accusati se i chjuchi si piglianu male o anu certi prublemi cù e prestazioni sculare. Una bona educazione è educazione hè più cà abbastanza per adempie u rolu di mamma.
  • Ùn pudete micca pensà chì a culpabilità sia una cosa positiva è bona. In parechji casi, ci sò e mamme chì pensanu chì avè stu sintimu di culpabilità hè bonu quandu si tratta di esse megliu mamme. Tuttavia, deve esse nutatu chì a culpabilità hè qualcosa negativa chì deve esse evitata à ogni costu. Hè impurtante di scurdassi cumpletamente di a culpabilità è di sceglie di esse rispunsevuli in tuttu ciò chì tocca à i genitori.

Cumu superà tale culpabilità in e mamme

Hè vera chì avemu dettu chì una percentuale di u mamma Oghje, soffrenu di un tale sintimu di culpabilità. Tuttavia, deve esse nutatu chì questu ùn hè micca nurmale o sanu à tutti. A maternità deve esse gudita in u modu u più pusitivu pussibule è scurdassi cumpletamente di u sintimu di culpabilità. Sapè gestisce hè chjave per questu è avè una visione assai più realistica di u mondu di a maternità. Hè nurmale di fà sbagli cum'è qualsiasi altru è per questa ragione ùn sarete micca una mamma peghju.

In brevi, a culpabilità hè qualcosa abbastanza cumunu in u mondu di e mamme. Preoccupassi di u benessere di u zitellu in ogni momentu rende a culpabilità assai più presente chè l'altri tippi di emozioni assai più pusitive. S'ellu accade, hè impurtante sapè cume liberassi da un tale pesu di culpabilità è di pudè gode di ogni siconda di maternità maravigliosa. Arricurdatevi chì ùn ci hè una mamma perfetta è chì hè nurmale di fà sbagli cuntinui quandu alzanu è educanu un zitellu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.