Cumu dì chì ti amu senza dì

Dice chì ti amu ùn hè micca sempre faciule, perchè ci sò persone chì anu a paura di sprime i so sentimenti cusì apertamente. Altre volte hè lasciatu senza dì perchè si suppone chì a ghjente a sà, ancu s'ellu ùn hè nunda più cà un modu per evità qualcosa chì deve esse fattu. Tuttavia, ùn hè micca sempre necessariu di utilizà e parolle I love you, perchè quellu sentimentu pò esse spressione in parechje altre manere.

U cumu ùn hè micca cusì impurtante, ùn hè micca necessariu di circà u mumentu ghjustu o truvà e parolle perfette. Ciò chì hè necessariu hè di fà sapè à e persone chì amate ciò chì ti facenu sentu. Perchè u sensu è sapè chì site amatu hè essenziale per u sviluppu affettivo è emutivu è l'autoestima. Per adulti è zitelli, perchè Ùn duvemu micca piglià per scontru chì i zitelli sapemu chì l'amemuAvete da dì chì ti amu ancu senza dì.

Cumu spressione ti amu senza avè da dì

Ci hè parechje manere di sprimà l'amore è l'affettu per l'altri. Senza u bisognu di esse un amore di una coppia, perchè l'amichi, a famiglia o e persone spiciali sò amati, senza avè bisognu di una relazione implicata. Dopu Vi diciamu qualchi modi per dì chì ti amu senza dì, cusì pudete sprime ciò chì senti per i vostri amati in ogni modu pussibule.

Mustrate chì vi interessa

Cumu pudete sprime chì amate una persona senza avè bisognu di utilizà parolle specifiche? Ebbè, dimustrendulu ch’è tù t’interessa, ch’è tù pigli in contu i so bisogni, ch’ellu u valore cum’è parsona è chì t’importa di u so benessiri. Dumandate cumu si senti, se avete bisognu di qualcosa O s'ellu va bè. Sò picculi simboli d'affettu chì significanu assai per l'altra persona.

Rispettate e so opinioni, decisioni è interessi

Per una persona hè assai impurtante di sapè chì ciò chì si sentenu, pensanu o bisognu hè cunsideratu. Quandu qualchissia impurtante sottovaluta e vostre opinioni, vi sentite micca apprezzatu è micca apprezzatu. Dunque, sè ùn sapete micca dì chì ti amu senza dì, basta à fà fate un sforzu per cunnosce a persona chì amate bè è u rispettu in ogni modu.

Aduprate gesti chì vi aiutanu à dimustrà u vostru affettu

In un gestu pò esse amore più sinceru chè in parechje parolle. Un abbracciu in un tempu di bisognu, un basgiu inesperu, un surrisu quandu hè più necessariu, sò segni d'affettu chì aiutanu à sente l'amore senza avè à sente parolle specifiche. Questu travaglia ancu cù i zitelli, perchè ancu postu ch'elli sò zitelli è ùn capiscenu micca e parolle, ponu sentenu prutetti è amati cù i gesti di i so genitori è quelli più vicinu à elli.

Prestate attenzione à i dettagli

cumu dì chì ti amu

A rutina significa chì i dettagli sò spessu trascurati è chì pocu à pocu finiscinu per dannà e relazioni. Cusì, hè assai impurtante per ùn trascuratà questi picculi cosi chì facenu chì l'altri si sentenu più amati. Avè un ditagliu di tantu in tantu, portali un ghjacciu senza ch'ella l'aspittassi o qualcosa chì ti ricorda quella persona, solu cù u gestu ch'ella si senterà amata è saprà quantu l'amate ancu senza avè da aduprà e parolle. Ti tengu caru.

Basgi, abbracci, sorrisi, sò ancu una manera di mustrà ciò chì si senti da ghjente. È in parechje occasioni, i gesti sò più impurtanti chè e parolle perchè sò datu cù più sincerità. E parolle chì ti tengu caru si dicenu qualchì volta, ma un gestu d’affettu ùn pò esse forzatu, vene naturali è per quessa hè valutatu tantu da a persona chì u riceve.

Tuttavia, sente I love you hè sempre piacevule, sò parolle chì scatenanu una seria di sentimenti emutivu chì aiutà vi sentu megliu, cù più energia, più valutati è per quessa, sempre piace à sente. Da quì l'impurtanza di sforzà per esse più affettuosu, gentile è affettuosu cù l'altri.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.