Cumu migliurà e cumpetenze suciale di i zitelli

amicizia di zitiddina

E boni cumpetenze suciali permettenu à i zitelli di gode di relazioni megliu cù i so pari. Ma i benefici vanu assai oltre l'accettazione suciale. I zitelli cù e cumpetenze suciali megliu sò prubabilmente di ottene più benefici à cortu termine. Per esempiu, un studiu hà dimustratu chì boni cumpetenze suciali ponu riduce u stress in i zitelli chì sò in a nursery.

E cumpetenze suciali necessitanu un raffinamentu cuntinuu mentre i zitelli invechjanu. Ùn sò micca qualcosa chì un zitellu hà o ùn hà micca. Queste cumpetenze ponu esse amparate è rinfurzate cù u sforzu è a pratica.. Certi cumpetenze suciali sò abbastanza complicate, cum'è capiscenu chì hè impurtante per esse assertivu in una situazione difficili o stà in silenziu quandu parlendu ùn farà micca e cose megliu.

Cumu migliurà e cumpetenze suciale?

Poche cose ponu esse più frustranti chì fighjulà u vostru zitellu chì si batte per fà amici o avè un tempu difficiuli di adattà à certi paràmetri suciali. Hè perchè, I genitori devenu piglià certi passi per permette à i so figlioli di migliurà e so cumpetenze suciale. Videmu ciò chì pudemu fà cum'è genitori.

Pigliate interessu in ciò chì li piace

Gruppu di amichi

Prufittà l'altri hè più naturali quandu u zitellu face qualcosa chì l'interessa. Hè perchè, incuraghjenu à sviluppà i so hobby. Ch'ella sia ghjucà u vostru sport preferitu, ghjucà un strumentu musicale, o uniscendu à un club chì ti piace, questu hè u primu passu per custruisce e cumpetenze suciale. Esse intornu à e persone cun interessi cumuni serà u primu passu per voi per cumincià à sente più còmode in i paràmetri suciali.

Ancu s'ellu hè impurtante per esse capace di socializà cù persone di diversi interessi è gusti, principiatu cù i zitelli simili hè un modu grandile per custruisce e cumpetenze suciale più faciuli. Quandu si socializeghjanu cù i zitelli simili, cumincianu à scopre chì ci sò ancu cose chì ùn anu micca in cumunu.

Puderanu amparà à dumandà dumande

Calchì volta quandu i zitelli sò nervosi ponu diventà più introverti, è in cunseguenza, ponu avè difficultà in situazioni suciali futuri. Ma ci sò parechje manere chì i zitelli ponu inizià è mantene conversazioni pusitivi cù l'altri. U modu più impurtante hè di dumandà dumande.

A megli manera di cunnosce l'altri è di furmà cunnessione hè di dumandà dumande chì si riferiscenu specificamente à a persona chì u zitellu parla. Allora incuragisce i vostri figlioli à dumandà dumande cumplessu chì ùn sò micca risposti cù un simplice sì o no. In questu modu, l'altri figlioli viranu chì i vostri figlioli sò interessate in elli, è l'amicizie più forti cumincianu à formate.

insegna l'empatia

Sì i zitelli anu una megliu comprensione di cumu si sentenu l'altri, hè assai più prubabile di sentu cunnessu à l'altri populi è formanu ligami pusitivi. I genitori portanu u tema di l'empatia parlendu di diverse situazioni è scenarii cù i so figlioli. Dumandate à i vostri figlioli cumu si sentenu altre persone in diverse scenarii. 

Parte di l'insignamentu di l'empatia hè aiuta i zitelli à amparà à sente attivamente à l'altri. Questu implica cuncentrazione nantu à ciò chì l'altri dicenu è poi pensà à ciò chì anu dettu dopu chì a conversazione hè finita.

Sapete i limiti di u vostru zitellu

amichi picciotti

Certi zitelli sò più sociable chì l'altri, perchè ùn deve micca esse furzati. Un zitellu timido è introvertitu ùn deve esse aspittatu d'interagisce in u listessu modu cum'è un zitellu in uscita. Per a natura. Certi zitelli sò cunfortu in grandi paràmetri, mentri àutri trovanu più faciule in relazione cù i so pari quandu sò in gruppi più chjuchi. Hè impurtante ancu di capisce i limiti di u tempu di u zitellu. I zitelli più ghjovani è quelli cun bisogni speciali basta à sentu còmode di socializà per una ora o duie.

Esse un bon mudellu

Hè impurtante per esse cuscenti di cumu interagisce cù l'altri quandu i vostri figlioli fighjanu. Fate dumande è ascolta attivamente ancu. Mostra empatia per i vostri amichi è famiglia. Ùn hè micca sempre faciule per esse un bon esempiu per i zitelliHè bisognu di sforzu cuscente è previsione. Ma ùn vi scurdate chì i zitelli fighjenu constantemente l'adulti intornu à elli, è pruvate à vede cum'è elli.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.