U mo periodu hè calatu di novu dopu à 15 ghjorni

Regule à 15 ghjorni

U mo periodu hè calatu di novu dopu à 15 ghjorni! Di sicuru, in qualchì occasione, avete avutu à trattà cun ella senza sapè assai bè ciò chì succede à u vostru corpu. U ciclu menstruali pò varià, è tutti sapemu. U solitu hè chì hè trà 21 è 35 ghjorni, circa. Allora in quellu intervallu hè tutale "normale". Ma qualchì volta vedemu cumu pò esse cambiatu.

Sè avete avutu un ciculu cortu, allora vi vede cumu avete u vostru periodu duie volte in un mesi. Qualcosa abbastanza pesante ma chì risponde à una seria di cause chì ponu esse in u fondu. U più cumuni hè chì ùn hè micca un sintumu d'alarma, ma ancu cusì, avemu bisognu di sapè un pocu più nantu à questu. Perchè m'hà cascatu 2 volte in un mese? Hè da preoccupari ?

A regula à 15 ghjorni: perimenopause

Unu di i mutivi principali per avè u periodu dopu à 15 ghjorni di novu hè a perimenopause, chì porta à a menopause.. Stu percorsu pò durà circa 10 anni prima chì a menopause entre in a nostra vita definitivamente. Ùn ci hè micca età esatta per questu, ancu s'ellu si dice sempre chì pò principià intornu à 48 anni o un pocu prima. Questu succede perchè l'hormone ùn sò micca stabile cum'è quandu simu più ghjovani è per quessa, se ci hè una alterazione in elli, ci sarà ancu una alterazione in u nostru periodu. L'ovarii pruducianu digià menu estrogenu è ancu progesterone, chì sò rispunsevuli di regulà a menstruazione.

Cicli irregulari

contraceptivi

Hè vera chì in stu casu ci vole à dì chì U sanguinamentu trà i periodi pò esse, ma sempre à u principiu di piglià contraceptivi. Allora s'ellu vi succede à voi i primi mesi di principià un trattamentu di stu tipu, sò quasi certamenti ligati. Sia l'anellu vaginale è a pillola o u patch pò causà à vede spotting ogni pochi settimane. Di sicuru, quandu avete nutatu chì l'emorragia hè abbastanza impurtante, allora avete da cunsultà u vostru ginecologu.

polipi o fibromi

Pudemu truvà chì avemu polipi è fibroidi, ma ùn avemu micca capitu finu à chì andemu per un cuntrollu o finu à chì l'emorragia si trova trà i periodi. Puderanu esse di varii tipi, esse situatu in u cervice o in l'utru stessu è, sicuru, sò strettamente ligati à i cambiamenti hormonali.. Dunque, ùn ci hè nunda di preoccupari, ma duvete andà in l'uffiziu di u vostru duttore per piglià un cuntrollu.

Prublemi di tiroide

L'hormone di a tiroïde influenza, è assai, in u prucessu hormonal, perchè s'ellu ci hè una discordanza in elli, ci farà nutà. E donne cù l'ipotiroïdismu anu un periodu irregulare ma pisanti, in più di coliche assai forti, in regula generale. Ancu s'ellu soffre di ipertiroidismu hè u cuntrariu, postu chì a regula hè più scarsa. U vostru duttore pò dumandà una analisi per sapè quale sò i valori di TSH, T3 è T4.

Motivi menstruali irregulari

Troppu stress accumulatu

Chì u vostru periodu scende dopu à 15 ghjorni pò avè parechje ragioni, cum'è avemu vistu. Hè veru chì, s'ellu si trova parechje volte in una fila, duvemu discutiri cù u nostru duttore. Perchè ancu s'ellu ùn crede micca, un eccessu di stress pò ancu guidà à esse in questa situazione. Hè vera chì ùn succede micca à tutti, ma ogni corpu pò esse alteratu per diverse razze è certi pò esse più sensibili à i cambiamenti. Dunque Se per uni pochi settimane avete statu un pocu sopraffattu da prublemi persunali o di travagliu è site più nervoso, incapaci di dorme è cusì, questu pò ancu causà un prublema per i vostri hormoni.. Comu avemu digià citatu, in questu casu serà qualcosa puntuale.

Cellule cancerogene

L'avemu lasciatu per l'ultimu, perchè hè veru chì a maiò parte di l'emorragia o irregularità di Avè u vostru periodu duie volte à u mese ùn hè micca sinonimu di preoccupazione. Hè vera chì ci vole à andà à u duttore per prevene ma d’altronde, in poche occasioni ci tocca à parlà di l’esistenza di e cellule cancerose. S'elli sò tutti dui in u cervice è in l'utru stessu, allora sì, pò esse periodi irregulari. Ma di solitu succede in e donne chì sò digià in menopause è avvisanu, in più di quelli chì sagnanu, cù una più ligera dopu a relazione sessuale. Sì avete qualchì quistione, u vostru ginecologu vi aiuterà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.