A mo figliola hè manipulatrice

A mo figliola hè manipulatrice

Ci sò zitelli chì in certi casi diventanu grandi manipulatori, in certi casi truvemu chì una figliola hè tutalmente manipulatore cù i genitori è l'amichi. In questi casi parlemu di una tappa di zitiddina induve i zitelli sò cum'è spugne, ma cun un comportamentu è attitudine assimilatu da qualchissia intornu à ellu.

Sti mumenti di manipulazione accadenu di solitu à le volte quandu a to figliola ùn vole andà in un locu, quandu ella pretende di ùn andà à a scola o hà un gran furore quandu vole andà à ghjucà à u parcu è ùn pò micca parte. Sò ancu grandi manipulatori cun certe persone, cù u babbu o a mamma, secondu chì hà più debule.

Quandu una figliola pò diventà manipulatrice?

U mumentu chì i zitelli cumincianu à avè piccule responsabilità hè quandu cumincianu à circà risposte per ùn esse capace di eseguisce ciò ch'elli devenu fà. Hè da 4 anni quand'elli anu a cunniscenza per osservà chì e persone anziane anu desideri è intenzioni. Sapenu chì grazia à u so pensamentu ghjunghjenu à l'ubbiettivi è ancu què L'applicanu à u so ghjornu à ghjornu.

Manipulazione in casa

E zitelle, cum'è i masci, cumincianu à manipulà a vita di i so genitori pocu à pocu, includeranu picculi modi o atti per avè u vostru modu. Ci sò e zitelle manipulative cù u desideriu di punisce i so genitori agendu bruttu.

Forse a zitella vole chì li cumpriate qualcosa o vole fà qualcosa à un mumentu specificu. Datu u rifiutu di unu di i genitori per ùn cede, hè quandu a manipulazione principia è hè abbastanza cusciente. A zitella pò ricattà per ùn vulè andà in un locu, per ùn fà i so duveri ... è per evità chì soffrinu i genitori cèdenu à i so capricci.

In altri casi a zitella pò esse un autocastiganteSe ùn vi ne scappate micca, pudete ferite à voi stessu colpendu o cullendu un ghjocu o un preziosu oggettu è rompelu. Sta volta ci hè un sintimu di culpabilità è catturà l'attenzione di i genitori In tuttu.

A mo figliola hè manipulatrice

Ci sò e zitelle chì adupranu a so manipulazione à un estremu tali chì pò implicà i genitori in bugie. In questu casu e ragazze usanu i so penseri è l'imaginazione per uttene ciò chì volenu. Puderanu vene à cuntà l'eventi chì ci sò accaduti, cum'è s'elli fussinu stati picchiati, maltrattati o puniti crudelmente se ùn facenu micca ciò chì li era urdinatu di fà.

Manipulazione cù l'amichi

Quì e zitelle osservanu chì si ne vanu in casa, è di listessa manera a sanu ponu ancu fà cù l'amichi, in particulare cù l'amichi di a stessa età. E zitelle adupranu assai strategie cuuperative o suciale per risolve i ostaculi cù i so amichi.

Per alluntanassi, i zitelli usanu minacce verbali o ancu fisiche. E zitelle utilizanu più strategie inseme cù atti è discorsu. Quì utilizanu intricciate in relazioni, argumenti, abusanu di frasi cù ingannu, omettenu o ignoranu un amicu o un amicu, cume ùn li invita micca à un avvenimentu.

Cumu pudemu aiutà a nostra figliola manipulatrice?

I zitelli manipulatori sò oggetti di imitazione di i genitori. Sapenu chì i genitori utilizanu u listessu strumentu di manipulazione cun elli per uttene certi obiettivi, allora l'adottanu ancu.

Pruvate micca à aduprà u listessu ghjocu manipulendu cun elli, aduprate a disciplina invece di manipulazione, ma sta volta cun amore è un grande surrisu. I nostri picculi gesti manipulatori sò: "sì mi dai un basgiu, ti daraghju una caramella", "metti u to pigiama o ùn leghjeraghju micca una storia", "smette di pienghje, ognunu ti guarderà" , eccetera.

A mo figliola hè manipulatrice

Stu modu d'agisce hè tutalmente incusciente da parte di i genitori, ma duvete sapè cumu calibrate e parolle per ùn cede micca à ciò chì sò. Pudete dumandà cose o aduprà disciplina senza pruvà à manipulà. Mettendu un surrisu o urdinendu qualcosa da fà, ma cun amore, li farà pagà assai più attenzione à e vostre richieste.

Quandu osservate chì a to figliola manipula ùn cede micca à e so richieste è ricatti. Duvete stà in cuntrollu è calmu, ùn lasciatevi micca purtà da u so pienghje è i so tentativi di culpevvi. Duvete fà li capisce ch'ellu ci vole pesa ciò chì hè statu guvernatu è ch'ellu hà da ottene ciò ch'ellu vole cù megliu manere è quandu si comporta di manera diversa.

Cum'è una cunclusione hè megliu aduprà l'attu di cunciliazione, duvete stà fermu è pudè insegnà u megliu modu cun molta pazienza. Se u cumpurtamentu cumencia à avè un effettu è hè pusitivu, a so ricumpensa ùn deve mancà. Deve esse chjaru chì ùn hè micca sempre necessariu per ottene ciò chì vulete per capricciu è cusì pò trattà assai Megliu cun frustrazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.