Profilu di Ana L. in Madres Hoy https://madreshoy.com/author/ana-ale/ Tuttu per esse una grande mamma Mer, 23 di giugno 2021 18: 47: 34 + 0000 es Italië 1 https://wordpress.org/?v=6.1.1 https://madreshoy.com/wp-content/uploads/2020/05/cropped-favicon-32x32.png Profilu di Ana L. in Madres Hoy https://madreshoy.com/author/ana-ale/ 32 32 Perchè u mo figliolu hè assai inquietu https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-es-muy-inquieto/ https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-es-muy-inquieto/#respond Gio, 24 ghjugnu 2021 10:00:43 +0000 https://madreshoy.com/?p=50138 Pioggia assai inquieta

U vostru figliolu hè assai nervosu, ùn stà fermu è pensate chì hè iperattivu? Pò esse o pò esse solu un zitellu assai inquietu. Vi dicemu alcune linee guida trà un zitellu, una zitella, energicu è unu cù un disordine, è hè chì ùn hè micca cusì faciule dì chì u mo figliolu hè iperattivu. I casi in cui u livellu di iperattività hè sopra u normale deve esse rilevatu

Circheremu ancu di aiutà vi dendu una seria di idee cù chì pudete canalizà u so putenziale. È ricordate, un zitellu sanu serà quellu chì si move, hè inquietu mentale è fisicu. Dunque quandu u vostru figliolu hè smaritu per qualchi ghjornu, allora hè ora di inchietassi.

U mo figliolu hè assai inquietu o iperattivu?

Agitatu

Pare chì oghje ghjornu ogni zitellu chì sia assai inquietu sia classificatu in u disordine d'iperattività di deficit d'attenzione (ADHD). Ma pò solu esse un zitellu inquietu, cummossu, maliziosu, impulsivu, energicu, vale à dì: un zitellu.

Per un zitellu avè assai energia va bè, ma s'ellu ùn sà micca cumu canalizzallu, pò esse cumplicatu, per ellu è a so famiglia. Ciò chì anu bisognu sò mezi di sfiatassi, capiscitura, alte dosi di pazienza è rende i limiti assai chjari. Sti zitelli, in generale, richiedenu ancu una attenzione maiò è una prugrammazione più chjara.

Se u vostru zitellu hè statu diagnosticatu cun deficit di attenzione da iperattività, u prufessiunale chì a cura di ellu vi darà una serie di linee guida è raccomandazioni per fà u ghjornu à ghjornu. Perchè U più impurtante ùn hè micca u livellu di iperattività, ma e difficultà chì pò causà, sia à u livellu di l'apprendimentu, à u livellu suciale è à u livellu comportamentale.

Cumu aiutà un zitellu inquietu

yenga

Se u vostru figliolu hè assai inquietu è ùn sapete chì fà, vi daremu alcune idee per aiutallu. Un zitellu inquietu hà bisognu di più risposte cà una chì ùn hè micca, ci vole à sapè di più cà chiunque altru ciò chì accadrà. Sì tutti benefizianu di a rutina, u to figliolu a ferà ancu di più. Hè cunsigliatu di parlà li di u so ghjornu à ghjornu, di mantene a disciplina cù e so abitudini è di ripete tutti i passi da seguità in modu amante.

Se un zitellu ùn hè micca chjaru nantu à i limiti, si sentenu persu, senza cuntenimentu, chì causerà nerviosità è insicurezza. Duverii mantene regule ferme ma cumplette; è ùn li cambiate micca in permanenza o esitate à dumandà vi di rispettà.

À i zitelli assai inquieti li piaci à sentasi utiliSicuramente avete osservatu sta attitudine in u vostru figliolu. Lasciate chì l'energia serve per aiutà cù i travaglii di casa, secondu a so età. Benintesa, pigliate à u parcu, gode di l'aria aperta u più longu pussibule. Ghjucà à u sport Vi aiuterà ancu assai per canalizà megliu tutta a vostra energia.

Alcuni suggerimenti per calmà un zitellu assai inquietu

zitelli di creatività

Ùn ci hè nimu chì cunniscia u vostru figliolu megliu cà voi. Attenti à e so bandere rosse. Per esempiu, se u zuccheru stimula troppu, evite di dà li dolci. O sì site nervosu per qualcosa, una festa d'anniversariu, e note, parlà cun ellu di u sughjettu in una manera simplice. Questu rinfurzerà a so fiducia, à questa età sì sempre a so principale fonte di sustegnu.

Un bagnu cù acqua calda è un massaggio per appacià i so spiriti sò sempre apprezzati, à ogni età. I zitelli inquieti facenu ancu assai bè facendu attività chì impegnanu a so attenzione è sviluppanu abilità motorie fini, cume puzzle, ghjucà à a pasta, pittura di i diti, o ghjochi di custruzzione. Ancu se à u principiu li costa un pocu, à a fine resteranu accurdati,

In casa si pò praticate inseme qualchì tecnica di rilassamentu. I zitelli di solitu participanu à elli cun piacè, se spiegate bè di chì si tratta. Una volta chì si rendenu contu di quantu si sentenu bè, u faranu guasgi da solu.

]]>
https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-es-muy-inquieto/feed/ 0
Cumu sapè se u mo figliolu hè astutu https://madreshoy.com/saber-si-mi-hijo-es-inteligente/ https://madreshoy.com/saber-si-mi-hijo-es-inteligente/#respond Mer, 23 di giugno 2021 10: 00: 33 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50131 empower a logica
Per sapè se u vostru zitellu hè intelligente o micca, duverete sapè chì cunsideremu intelligenza. L'intelligenza hè stata definita cum'è a capacità di amparà, capisce, infurmazione astratta, è risolve i prublemi. Hè a nostra capacità di risolve i prublemi, è in listessu tempu a capacità di pruduce prudutti in un cuntestu socioculturale.

Tuttavia, sta definizione, chì adupremu spessu in e prestazioni accademiche di l'individui, lascia da parte aspetti cume a gestione di l'emozioni è di e relazioni sociali. Inoltre, è ùn ci stanceremu micca di ripetelu, ogni individuu hè un esse unicu, chì matura à u so ritmu (ancu se ci sò e tappe), cusì ùn paragunate micca u vostru zitellu cù l'altri per vede s'ellu hè intelligente.

Diversi cuncetti d'intelligenza

prufessione masci è femine

U cuncettu di intelligenza chì di solitu trattemu cù i zitelli hè direttamente ligatu à a capacità intellettuale, è cù e cumpetenze per u ragiunamentu verbale, spaziale è numericu. Ma questu ùn hè micca l'unica prospettiva, per esempiu, Raymonf Cattel hà prupostu i cuncetti di intelligenza fluida è cristallizata. Sicondu questu, l'intelligenza ùn hè micca sapendu assai, ma sapendu chì fà cù ciò chì hè cunnisciutu.

I psiculoghi cume Howard Gardner pruponenu novi mudelli d'intelligenza, cum'è u Teoria di intelligenze multiple. Questu cunsidereghja chì e persone anu cumpetenze specifiche in vari campi in più di u ragiunamentu logicu-matematicu. Cusì parleriamu di l'intelligenza musicale, corporale, spaziale, linguistica, naturalistica è interpersonale.

Hè impurtante menziunà, ancu u tiuria di i trè strati di intelligenza, sviluppatu da Jhon B. Carroll, è chì hè unu di i più influenti per capisce "l'intelligenza" umana. È per misurà o qualificà queste intelligenze, sò fatti diversi test psicometrici chì facilitanu a misurazione di e capacità cognitive di l'individuu al di là di fattori socioculturali o di cunniscenze precedenti.

Cosa hè d'esse un zitellu intelligente?

zitellu intelligente

Daremu alcune idee nantu à ciò chì pò esse cunsideratu un zitellu o una ragazza intelligente. Fondamentalmente hè un zitellu capace di truvà diverse soluzioni è di sceglie a migliore alternativa per risolve un prublema. Ùn hè micca quellu chì face matematica più veloci ch'è l'altri, ma quellu chì trova suluzioni creative à i prublemi di tutti i ghjorni.

Dicemu chì un zitellu intelligente hè quellu chì guarda i ditaglii, senza perde a perspettiva glubale. Quellu chì dumanda sempre è sviluppa a so curiosità è vole andà più luntanu. U zitellu intelligente hè quellu chì ampara da u so sbagliu, tirendu cunclusioni chì li serviranu per a so vita futura. Avete abbastanza flessibilità per adattassi à i cambiamenti, ancu s'elli ùn sò micca pusitivi.

Si pò parlà di zitelli intelligenti cum'è quelli chì pensanu fora di a scatula, aduprendu immagini, musica o qualsiasi altru mezu per sprime e so idee. Hè quellu Si pone novi sfidi è ùn hà paura di sorte da a so zona di cunfortu. Sà ancu dì di no quandu hè u tempu è si assume a respunsabilità di e so azzioni. Ddu zitellu sà ascultà è hè sensibile.

Cumu sapè se u vostru zitellu hè astutu

L'intelligenza hè una qualità chì si manifesta da chjucu. Ancu s'ellu ci hè un cumpunente geneticu, hè ancu stimulatu è sviluppatu. Dapoi 6 mesi u vostru zitellu vi dà dighjà indizii nantu à cumu si sviluppa in u mondu. S'ellu principia à vocalizà i soni, significa chì hà una capacità speciale di parlà.

Sì u to figliolu hè urganizatu, cura i dettagli, si primuranu soprattuttu di i so ghjoculi, vestiti è anu una grande capacità di fà i so compiti indipindente. Parlariamu, senza dubbitu di un zitellu intelligente. Questu ùn significa micca chì quelli chì ùn sò micca sò. D'altra parte, a memoria hè unu di l'elementi i più notevoli in i zitelli altamente capaci.

Ziteddi astuti si cuncentra assai facilmente, ùn hè micca distrattu. Sò sti zitelli chì ponu ghjucà ore è ore senza esse intesi. Ogni attività chì richiede cuncentrazione serà u vostru scopu principale. Ma, è ùn hè micca cuntradittoriu, in listessu tempu deve esse sempre impegnatu, è ùn si ferma da un locu à l'altru.

]]>
https://madreshoy.com/saber-si-mi-hijo-es-inteligente/feed/ 0
Cumu sapè se u mo figliolu hè daltonicu https://madreshoy.com/saber-hijo-daltonico/ https://madreshoy.com/saber-hijo-daltonico/#respond Mar, 22 giu 2021 10: 00: 34 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50130 daltonismu
U daltonismu hè di solitu duvutu à un difettu di a retina, è hè un prublema geneticu d'origine ereditaria. Se pensate chì u vostru zitellu hà prublemi per distingue i culori, rossu da u verde o turchinu da u giallu, pò esse cecu.

Unu in 12 masci hè, è 1 in 200 femine, è hè chì l'omi sò più propensi à esse daltonici, tutti l'omi chì ereditanu un cromusoma X soffriranu di stu disordine di a visione. Inoltre, u daltonismu pò avè diverse graduazioni, è per determinà di chì tippu si tratta, una scansione di visione di culore deve esse fatta.

Passi da seguità per rilevà se u vostru zitellu hè daltonicu

daltonismu

Vi demu alcuni suggerimenti per scopre se u vostru zitellu hè daltonicu, per esempiu quandu cumincia à amparà i culori, duvete esse attenti. U to figliolu pò cunfonde u nome di u culore, o pò esse ch'ellu ùn li distingui micca chjaramente. U novanta per centu di i zitelli daltonii sò debuli à rossi o verdi, vale à dì, ùn li distinguenu micca.

Un altru modu per scopre se u vostru zitellu hè daltonicu hè ghjucà cù ellu cù i culori di i frutti è dumandatelu: di chì culore hè sta pera? Di chì culore hè sta mela? Cusì verificarete, ghjucate, è quandu u chjucu hè più rilassatu s'ellu cunfonde veramente i culori.

È soprattuttu, se suspettate chì u vostru zitellu sia daltonicu, u megliu da fà hè andate ind'è l'oftalmulistu da pudè cunfirmà u diagnosticu è u gradu di daltonismu attraversu testi diversi. Questu vi darà diverse linee guida per u vostru zitellu per campà cun sta malattia, postu chì ùn ci hè micca cura.

Metudi di scansione di a visione di culore

daltonismu

Ci sò parechji metudi di screening di visione di i culori, è l'oftalmologu o sè in casa, pudete fà. U modu più faciule per cunfirmà a visione normale di u culore hè u Test di Ishihara. U test di Farnsworth, più cumplessu, è permette di discriminà u tippu di culore influenzatu è a so intensità. Spiegemu brevemente in chì consistenu.

U test Isihara hè un metudu veloce è faciule per identificà numeri nascosti è dipinta in culori sfarenti di i cerchi chì i cuntenenu, cum'è quellu chì si vede in l'imagine. Cusì hè di primura chì i zitelli sappianu i numeri. U numeru 74 hè ciò chì vedenu i masci è e zitelle cù una visione normale, mentre quelli chì anu discromatopsia o trichromacia vedenu 21 è i zitelli cun acromatopsia ùn vedenu nunda. 

El U test di Farnsworth rileva diversi tippi di daltonismi trà quindici gruppi di culori sfarenti. U test hè cumpostu da 100 capsule di culori sfarenti è ogni sfumatura si distingue da l'altra per una leggera variazione graduale. Inoltre, u test cuntene 4 vassoi cù 25 capsule, è ogni vassoiu rappresenta una gamma di spettru di culore. U test hè effettuatu in un tempu massimu di 8 minuti

Cumu aiutà u vostru zitellu daltonicu

sindromu savant

I zitelli ùn manifestanu guasgi mai apertamente i sintomi di una malatia oftalmologica, o piuttostu ùn sanu micca esattamente ciò chì hè. U a rilevazione precoce di u daltonismu ci aiuterà à seguità alcune linee guida, perchè ancu se u daltonismu ùn hè micca una malattia grave, pò generà qualchì difficultà in i zitelli.

Per esempiu, quandu u metudu di amparera in scola materna o in certi sugetti basatu nantu à u culore, e persone daltoniche si comporteranu diversamente di i zitelli cun visione normale. Dunque, hè impurtante parlà cù i prufessori di sta cundizione, per fà una adattazione curriculare adatta. Ci sò libri di testu adattati per i zitelli daltonii. 

Culore cecità di solitu ùn causa micca una disabilità invalidante è apprezzabile. Sti zitelli sò stati guasi sempre amparati i culori assucianduli cù i simbuli. Oghje ghjornu, i vetri sò sviluppati è testati per curregge a visione in certi casi di daltonismo. Speremu d'avè aiutatu à capisce megliu a situazione di u to figliolu.

]]>
https://madreshoy.com/saber-hijo-daltonico/feed/ 0
Benefici di includere alghe in a dieta di famiglia https://madreshoy.com/beneficios-incluir-algas-dieta-familiar/ https://madreshoy.com/beneficios-incluir-algas-dieta-familiar/#respond Lun, 21 Giu 2021 10: 00: 18 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50103 frutti di mare

In a nostra cultura mediterranea hè un pocu stranu d'includisce alghe in a dieta di a famiglia, o micca, perchè chì sò l'ortiche deliziosi sì micca alghe? Ma dicemu chì stu cuncettu hè stranu per noi. Tuttavia cumpresi l'alga in a nostra dieta hà benefici impurtanti. Parlemu di cumprende, micca di sustituisce l'alimenti tradiziunali è nutritivi per queste piante marine.

Detallemu quì sottu alcuni ragioni per incuraghjeli à incorporalli. A vostra famiglia è voi guadagnerete in salute è in una varietà di sapori, è ci sò più di 10.000 tippi, assai di elli adatti per u cunsumu umanu, cum'è nori, cù i quali sushi,.

Proprietà benefiziali di l'alga

insalata di vindetta

Trà i sfarenti tippi di alghe chì pudete incorporà à a dieta di a famiglia ci sò nori, alghe, wakame, kombu, dulse è varietà di alga blu-verde, cum'è spirulina è chlorella. Quasi tutti quelli chì avemu citatu si trovanu facilmente, in stabilimenti micca specializati, è à prezzi più o menu accessibili.

L'alga furnisce impurtanti benefici à a dieta di a famiglia. Quandu sò cresciuti in acqua salata assorbenu i minerali è i micronutrienti di questi. Cusì, in quantu à u ferru è calciu, accumulanu livelli più alti, chè se u paragunemu cù e piante terrestri. Per esempiu, se ci hè qualchissia in a vostra famiglia chì hè intollerante à u lactosu, è vulete dà li calciu, 8 grammi di kombu anu più calciu cà una tazza di latte.

Da stu listessu principiu, l'alge in a dieta di a famiglia furnisce quantità elevate di iodu, essenziale per u funziunamentu currettu di a tiroide, rispunsevule di l'equilibriu di u sistema metabolicu è ormonale. Ma attenti à què! Perchè ci sò casi documentati in a letteratura medica di ipertiroidismu per via di l'ingestione abituale di alghe.

Includite alghe marine in a dieta di a famiglia

dieta di famiglia di alga

Continuemu à parlavvi di alcune di e pruprietà è di i benefici di l'alga. Viderete quantu à pocu à pocu li state cunsiderendu in a vostra dieta, aghjunghjenduli à u risu, zuppe, brodi, insalate, è quante cose si pò pensà. Ancu in Internet truverete parechje è varie ricette, adatte à tutti i palati.

L'alga cuntene grassi sani. Non solu ùn anu micca grassu satuatu, ma includenu 5% di grassu insaturatu. Contenenu livelli di aminoacidi essenziali simili à quelli di ova è legumi. Sò assai riccu in fibra, Regolanu e funzioni di e vie intestinali è aiutanu à prevene u stinimentu. A questu cuntribuisce ancu chì parechji di elli sò cumprati secchi è hè necessariu idratalli per cunsumalli.

Grazie à l'alga u corpu hè purificatu. U so cuntenutu di l'acidu alginicu, indigestibile, elimina e tossine chì si ponu accumulà in l'intestinu, prutegge a flora intestinale. Sò assai boni per migliurà a vista è prevene e malatie di vista, perchè guasi tutti anu un altu cuntenutu di vitamina A.

Precauzioni quandu abusate di alga

Cuntaminazione marina

Ancu sì simu cunvinti di i vantaghji chì l'alga hà in a dieta di a famiglia, vulemu fà ribombu, ancu alcune precauzioni o raccomandazioni riguardu à u so cunsumu. Tutti basati annantu à un eccessivu assunimentu di elli da individui di culture chì ùn sò micca preparati per questu.

L'Istitutu Federale Tedescu di Valutazione di u Risicu, in un studiu realizatu in u 2004 rilevatu in grandi alghe brune quantità di metalli pesanti cum'è l'arsenicu. È certi urganismi anu alzatu l'alarma per u so cuntenutu eccessivu di iodu. Senza dubbitu, ùn si tratta micca di un prublema di alghe cusì, ma di cambiamenti è inquinamentu di l'oceani.

L'Agenzia Europea per a Sicurezza Alimentare hà digià cunsideratu in u 2015 l'usu di l'alga per l'alimentu cum'è unu di i risichi chì l'Europa face. È parechji esperti pensanu chì ci sò qualchì mancanza di cuntrollu in a so cummercializazione. In Francia, per esempiu, sò stati stabiliti regulamenti specifici per a cunsumazione di alghe commestibili è prudutti derivati, è linee guida chì regulanu i valori massimi permessi di metalli pesanti in sti ligumi.

]]>
https://madreshoy.com/beneficios-incluir-algas-dieta-familiar/feed/ 0
Sclerodermia in i zitelli: sintomi, cause è trattamentu https://madreshoy.com/esclerodermia-en-ninos-sintomas-causas-y-tratamiento/ https://madreshoy.com/esclerodermia-en-ninos-sintomas-causas-y-tratamiento/#respond Sun, 20 Giu 2021 10:06:22 +0000 https://madreshoy.com/?p=50068 malatia strana

Scleroderma hè un malatia di a pelle autoimmune. Hè carattarizatu da un indurimentu progressivu di a pelle. Hè un malatia strana, chì u sviluppu hè assai cumplessu è chì ùn hè ancu cumpletamente chjaru. Affetta trà 200 è 300 persone nantu à ogni millione.

Vi diceremu chì sò e cause, i so sintomi, u trattamentu chì hè adupratu u più, è soprattuttu avemu da enfatizà cumu a sclerodermia affetta quelli di menu di 16 anni. Prima, vulemu indicà chì in questu articulu, cum'è parechji prufessiunali, sclerodermia è sclerosi sistemica seranu aduprati cum'è termini sinonimi.

Cosa hè a sclerodermia o a sclerosi sistemica?

malatie di a pelle

Avemu digià avanzatu chì a sclerodermia o sclerosi sistemica hè una malattia di a pelle d'origine autoimmune, in cui ci hè un indurimentu progressivu di a pelle, è in chì l'organi interni è i vasi sò ancu influenzati. Ci hè un inseme di malatie, cù diverse manifestazioni cliniche, chì sò assuciati da a presenza di rigidità di a pelle, chì sò chjamate sclerosi sistemica.

Ùn ci sò micca dati nantu à u numeru esattu di masci è di donne cù sta malatia, ma si stima chì 50 zitelli nantu à 100.000 svilupperanu una sclerodermia lucalizata. Questa hè a forma più cumuna di a malattia in i zitelli di menu di 10 anni, è affetta più ragazze. A sclerodermia sistemica in i zitelli hè menu di u 10% di tutte e sclerodermie.

Ancu se a causa di a sclerodermia hè scunnisciuta, pare chì a genetica hà un rolu impurtante. A teoria più largamente accettata hè chì i zitelli geneticamente suscettibili, vale à dì quelli chì anu certi geni, quandu sò esposti à certi fattori ambientali, chì sò chimichi o infezioni, attivanu i prucessi patologichi chì ultimamente portanu à sclerodermia sistemica.

Tipu di sclerodermia chì tocca u più i zitelli

sclerodermia

Sclerodermia hè largamente divisa in duie forme, secondu u gradu di participazione di l'organi interni: sclerodermia lucalizata, è sclerosi sistemica. U primu, u più "cumunu trà i zitelli" hè limitatu à a pelle è in certi casi si estende à i musculi, articuli è osse, chì in i zitelli ponu influenzà a crescita di l'osse è di l'articuli-

La A sclerodermia lineare, cum'è sottotipu di localizata, hè una forma cumuna in i zitelli. Hè generalmente attivu da dui à cinque anni, ma pò ancu durà più. Hè carattarizatu da un ispessimentu di lesioni di a pelle in bande o linee. Di solitu appare nantu à u troncu o i membri è hè limitatu solu à a mità di u corpu. Una sclerodermia lineare tipica hè a cosiddetta ferita di colpu di sabre.

La Morphea scleroderma hè a forma clinica più cumuna. In i zitelli sò visti cum'è zone di pelle ingrossata, di solitu di forma ovale, cun un centru più biancu è bordi viola. Cù u tempu diventanu più brunasgi. Queste lesioni cumpariscenu u più spessu nantu à u troncu è i membri. Hè dedicatu à sti tippi è à a sclerosi sistemica à a fine di ghjugnu, u 29, a ghjurnata mundiale di sta malatia per falla più cunnisciuta.

Trattamentu è altri prublemi

Salute in a zitiddina

U trigger di stu prucessu ùn hè micca cunnisciutu. Ma a sclerosi ùn hè micca contagiosa, nè ereditariaAncu se i fattori genetichi anu un rolu, ùn custituisce micca una malatia cancerosa. Succede à ogni età, ancu s'ellu hè assai raru in quelli di menu di 10 anni.

Ancu se puderia cunsiderata cum'è una "malatia benigna", cun cunsequenze fondamentalmente estetiche, allora diventa più cumplicatu, affettendu l'organi interni, finu à ghjunghje à una sclerodermia sistemica, assai rara in i zitelli è l'adulescenti.

Cum'è misure di trattamentu generale hè cunsigliatu evite l'esposizione à u fretu, traumatismu è stress. In quantu à e droghe chì sò applicate, ci sò risultati disparati, deve esse a squadra medica chì valuta megliu a situazione. In l'adulescenza, u sustegnu psicologicu hè cunsigliatu, è sempre una riabilitazione iniziale per evità contratture permanenti. L'idroterapia hè largamente usata cum'è trattamentu, cù ghjetti sott'acqua è esercizii generali in piscina à 36.5 ° C per 15 minuti.

]]>
https://madreshoy.com/esclerodermia-en-ninos-sintomas-causas-y-tratamiento/feed/ 0
Cumu esse mamma d'uppusizione è ùn more micca pruvendu https://madreshoy.com/como-ser-madre-opositora-y-no-morir-en-el-intento/ https://madreshoy.com/como-ser-madre-opositora-y-no-morir-en-el-intento/#respond Sab, 19 Giu 2021 10: 00: 46 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50060

Preparà alcune opposizioni ùn hè micca faciule è se à questu aghjunghje quellu Site una mamma di l'uppusizione, e cose si complichenu assai. Ma ùn ci hè nunda impussibile. Parechje mamme piglianu un esame, è u capiscenu. Sò donne tenace, curaghjose, è cun un sustegnu impurtante.

U mutivu perchè a maiò parte di e persone optanu per esami competitivi hè per a sicurezza di u travagliu. Sapete chì se uttenite u locu desideratu, sì dà à a vostra famiglia una qualità megliu di quella chì pudete avà. Questa fine hè ciò chì vi face passà sacrifici è orarii di maratona. Vulemu dà vi qualchì raccomandazione, è soprattuttu assai incuragimentu.

Supportu di famiglia per una mamma di l'uppusizione

babboni nipoti

Per tutte e donne u sustegnu di a famiglia hè di primura. Se avete decisu di inizià una carriera di l'uppusizione, hè megliu chì u vostru cumpagnu sia d'accordu cun ella, è aghjusteghja a respunsabilità di sustene voi 100 centu per centu. Sceglite è valutate bè quelli chì vulete presentà vi, chì sò quelli chì più vi cunvenenu per u tempu, a furmazione, pensate à ciò chì vulete dedicà à prufessiunale.

Avemu parlatu di u rolu di a coppia, ma sì site un genitore unicu, averete ancu bisognu di più u sustegnu di a famiglia è di l'amichi per affruntà sta situazione. È ùn vi maravigliate micca se alcune persone ùn vedenu micca chì si preparanu per l'esami richiede sforzu, è u piglianu cum'è u vostru hobby. Ùn avete da fà li capisce u vostru bisognu d'isolamentu.

Esse mamma è avversariu à tempu pienu implica circà un equilibriu trà e dumande di a famiglia è quelle di l'uppusizione stessa. Valuta l'età di i to figlioli, u so livellu di dipendenza da a cura materna, a scola è e rutine extracurriculari ... Iè, sapemu chì tuttu què hè assai difficiule da bilancià, ma curagiu, si pò fà.

Organizza u spaziu è u tempu

mamma d'uppusizione
Dapoi u primu ghjornu chì diventate una mamma d'uppusizione, sceglite u vostru locu per studià. Questu serà u vostru spaziu. Crea un abitudine di studiu, ancu se u tempu chì avete per ghjornu hè pocu o pocu, se l'investite à u massimu pudete esse abbastanza prufittu.

no preferimu assiste à e classi o un tutore persunale per aiutavvi à preparalli per e prove. Questu hè un modu più direttu per arrivà à u puntu. Avè materiale bonu è aghjurnatu hè a chjave. Andendu à e classi dumandarete una seria di risultati settimanali o mensili. Pudete ancu verificà u vostru livellu cù quellu di i vostri cumpagni di scola. Inoltre, queste ore in cui assistite à a classe sò ancu un respitu da l'oblighi di a casa.

In quantu à l'urdinarii per studià in casa, ogni unità di famiglia sà cumu funziona. Ci sò e mamme di l'uppusizione chì si alzanu assai prestu è quandu a famiglia si sveglia anu digià studiatu. D'altri prufittanu di i spazii per a sunnita, a notte, l'ore di scola ... eccu dipende da l'età di i vostri figlioli.

Disciplina di una mamma d'uppusizione

telecommuting

Per diventà una mamma è un avversariu di successu, avete bisognu disciplina di coppia à a vita in casa. Puderete vede cumu grazia à a rutina puderete guidà un bon ritmu di vita induve a vostra famiglia è i vostri figlioli continuanu à esse curati. È un pocu disciplina ùn face mai male

Ci seranu parechji ghjorni quandu vi dumandate se ne vale a pena. Permettetevi di ride, di pienghje, d'eccitassi, di fiascà à u primu esame, micca tutti i trionfi venenu à u primu, è andà avanti. U i sbagli servenu per amparà da elli. Arricurdatevi u pruverbiu: l'esperienza rende perfetta.

Fate picculi scopi per voi stessu, più o menu faciule da rializà obiettivi, questu vi aiuterà à stà motivatu è à vede chì progredite. Dopu à u tempu, riflette è fighjula u percorsu percorsu. Se vi preparate bè, site costante è avete tenacità, a riuscirete. È arricurdatevi: esse funziunariu, cume sò e cose, pare l'unicu modu chì garantisca a stabilità è a pussibilità di cuncilià veramente a vostra famiglia è a vita prufessiunale.

]]>
https://madreshoy.com/como-ser-madre-opositora-y-no-morir-en-el-intento/feed/ 0
Perchè u mo figliolu urla quandu parla https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-grita-al-hablar/ https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-grita-al-hablar/#respond Ven, 18 Jun 2021 10: 00: 25 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50054 gridà parlà

Parechje mamme sò stressate chì u nostru figliolu urla invece di parlà. Questu hè normale in a prima zitiddina. Tuttavia, duvemu osservallu, in casu chì sti urli eranu una chjama à l'attenzione, se pudessimu rilevà qualchì disordine o s'ellu ci era un prublema di udizione, chì pò esse temporanea.

Quì spiegamu perchè parechji masci è ragazze urlanu quandu parlanu, e ragioni chì ponu esse daretu, circheremu di analizzallu è di dalli qualchi suggerimenti per calà a voce. Ma ricordate una premessa di basa: questi sò zitelli, micca adulti in miniatura.

Alcune dumande preliminari nantu à perchè u vostru zitellu pò urlà

gridà parlà

Avemu digià stabilitu chì i zitelli pensanu, sentenu è agiscenu assai diversamente da l'adulti. Grazie Diu! È ùn pudemu micca aspettà chì agiscanu, pensanu è sentinu u modu in cui femu. I zitelli sò spuntani, splusivi, felici, intensi, tendenu à parlà assai è in tonu altu.

Duvemu accettà i nostri zitelli cume sò, cù u so temperamentu è a so personalità. Ciò chì duvemu è pudemu fà hè, cum'è mamme, andà mudellà è moderà a so espressione emotiva. Per questu ci sò diversi materiali è risorse chì ti pò serve. 

Se ùn ci hè nisun disordine o difficultà, hè normale chì u vostru figliolu urli quand'ellu parla perchè s'hè abituatu à avè stu tonu di voce, chì hè più altu di u normale. Ci averete forse abituatu perchè in a vostra casa parlate cun un tonu altu, u vulume di a televisione, un ambiente rumurosu, ma pò ancu esse per via di l'età o di a necessità di attirà l'attenzione. Parleremu di tuttu què quì sottu.

Ragioni per un zitellu chì urla quandu parla

u figliolu urla parlà

Unu di i motivi chì portanu un zitellu à parlà gridendu pò esse u età. In a zitiddina, finu à 6 anni di età, i zitelli ùn cuntrolanu micca u tonu di voce cù quale si esprimenu. Urlanu à tuttu ciò chì li chjama l'attenzione, li face paura o li eccita. Digià, trà l'età di 6 è 12 anni, e so spressioni sò modulate ancu se sò sempre duminate da l'impulsività di u mumentu.

Se u vostru zitellu passa parechje ore in un scola induve ci hè assai rumorePer esempiu, perchè ci sò parechji studienti, si abituarà à parlà cù un tonu di voce sopra à u normale per fassi sente. Tenite à mente chì i so amichi è culleghi facenu ancu. U listessu accade se un tonu altu di voce hè adupratu in famiglia.

Ci sò i zitelli chì anu u bisognu uttene l'attenzione di l'adulti per sente amatu. Per attirà a nostra attenzione, è chì li assistemu, adopranu stu tonu di voce, allora li diceremu di ùn urlà, è cun questu rinfurzemu ancu di più stu cumpurtamentu. È teniamu dinò in mente chì pò esse un tappu di cera in l'arechja, chì cù una revisione serà risoltu.

Cunsiglii per u vostru zitellu per calà u tonu di a voce

gridà parlà

Unu di i primi cunsiglii chì vulemu dà hè chì fucalizza tutta a vostra attenzione nantu à ciò chì u vostru figliolu dice quandu parla. Ferma ciò chì fate è ascultatelu attivamente. Cusì ùn truverà micca ragioni per urlassi. Per riduce a so impulsività u pudemu insegnà à rispettà a volta di parlà. Chì noi stessi duvemu rispettà. Ùn l'interrompe micca mentre parla.

U vostru figliolu pò urlà quandu parla in risposta à emozioni spiacevuli cum'è frustrazione, gelosia, stress. Capite chì per via di a so età, anu menu capacità per gestì li, dunque hè u so modu di liberallu. Travaglia cun ellu altre forme di incanalà queste energie, ma senza pruibisce di manifestalli. Ghjucate à ghjochi, attività, o esercizii chì l'aiutanu à modulà l'intensità di a so voce.

E ancu se pare evidente, se ùn vulete micca chì u vostru figliolu continuessi à urlà quandu parla, ùn currispondenu micca à i so urli cù più urli. Inutile dì chì ùn mi urlate micca! se a femu cù un tonu altu di voce. Ùn ci hè nunda cum'è un esame di cuscenza è analizà cumu pudemu migliurà in modu chì a calma regni in a nostra casa, è di sicuru, bandisce e punizioni o e minacce verbali.

]]>
https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-grita-al-hablar/feed/ 0
I mo gemelli ùn crescenu https://madreshoy.com/mis-gemelos-no-crecen/ https://madreshoy.com/mis-gemelos-no-crecen/#respond Gio, 17 ghjugnu 2021 10:00:10 +0000 https://madreshoy.com/?p=50045 gimelli

S'ellu ci hè qualcosa chì preoccupa assai e mamme dapoi chì sò nati i so criaturi, hè sì cresce bè o micca. Sì altri avete gimelli, Gemelli, o triplette, hè inevitabbile di paragunalli, pare chì unu sia più grande di l'altri, o chì i vostri gemelli ùn crescenu. 

Per chì stiate più calmu vi diceremu cumu hè a crescita di i fratelli chì sò nati in parechje nascite, chì ùn cambia micca da qualsiasi altru criaturu, cù una sola avvertenza: sti criaturi sò di solitu prematuri, in quantu à a crescita, questu li tocca.

Dimensione à l'età gestazionale

i gimelli crescenu a placenta

Postu chì scopri chì avete gemelli o gemelli, u preoccupatevi se i dui si svilupperanu finu à a fine. È hè chì, quasi sicuru avete intesu parlà di u sindromu di u gemellu sparitu o mancante. Hè a perdita in l'utru di unu o più di i fetus in una gravidanza multipla, chì sò riassorbiti in tuttu o in parte da l'altru. Ma sì entrambi i vostri zitelli sò ghjunti à termine, ùn duvete micca preoccupassi per quessa.

I zitelli cun nascite multiple è i zitelli pretermini ùn eranu micca inizialmente inclusi in i campioni aduprati per custruisce e tavule percentili. Oghje sti tavuli sò presi in contu per elli, ma hè flessibile. In casu di gimelli da a settimana 28 in avanti, a so crescita rallenta notevolmente, ma questu hè normale, ùn implica micca alcuna patologia.

Un zitellu hè cunsideratu cum'è chjucu per a so età gestazionale, chì nasce duie deviazioni sottu à u pesu chì currisponde à u so tempu, o sottu u percentile 3. In u casu di i gimelli, pò influenzà unu o i dui, è coesistenu, guasi sempre per u motu chì sò prematuri. I gemelli sò generalmente 30% più chjucu à a nascita di i zitelli nati da una sola gravidanza.

Cume crescenu i gemelli?

i gemelli crescenu

Quandu i gemelli nascenu assai chjuchi, cù pocu pesu, ma da a settimana 37, averanu tempi di crescita un pocu più lente di quelli di un zitellu solu. Ma questu ùn deve micca influenzà a vostra crescita da zitellu, adolescente è adultu. U sviluppu, s'ellu ùn ci hè nisuna cumplicazione di alcuna natura, serà identicu à l'altri criaturi.

Sì i vostri figlioli gemelli sò nati cù pocu pesu è ancu esse assai prematuru, allora, e complicazioni veneranu da sta circustanza, micca perchè sò gemelli. Ogni urganisimu hè indipendente è averà u so propiu ritmu di crescita chì, à u so tornu, serà influenzatu da altri fattori.

El u primu annu di vita di un zitellu, ancu di gimelli, hè u stadiu di a più grande crescita. Hè un mumentu quandu u corpu cresce rapidamente è in quellu annu, pò ghjunghje à a mità di a taglia ch'ellu era à a nascita. L'idea chì per ogni mese aumenta da circa 2 centimetri hè presa cum'è un "truccu". Hè più vechja in i primi sei mesi è diminuisce quandu s'avvicina à un annu.

Crescita di criaturi prematuri 

appena natu

Cù tuttu ciò chì avemu discuttu prima, ci concentreremu avà nantu à cume crescenu i criaturi prematuri, piuttostu chè nantu à sì sò gemelli o gemelli. U tavulu chì misura u l'altitudine di un criaturu prematuru deve esse curretta finu à dui anni, quandu u sviluppu di u zitellu serà uguale à quellu di u restu di i zitelli. Hè cunsigliatu di misurà u criaturu periodicamente, più o menu tutti i 2 mesi, finu à chì ghjunghje à questa età.

In quantu à a curva di ascensione di u pesu di i criaturi prematuri hè più lente cà quellu di un criaturu à termine, perchè ingesta assai piccule quantità di latte. In generale, durante u sughjornu in ospedale, u zitellu, ognunu di elli pò inizialmente perdere pesu. Pocu à pocu hà da cumincià à ricuperallu è ùn significa micca chì i dui u recupereranu à listessa velocità.

Per assicurà vi, vi diceremu chì a maiò parte di i zitelli prematuri uttene un sviluppu psicomotoriu adeguatu, ma, manghju guasi tuttu à un ritmu più lente cà l'altri bebè. Avianu spessu muvimenti micca coordinati à l'iniziu, è i so membri alternativamente rigidi è flaccii. Ma, cù una stimolazione adeguata, farete chì tuttu và bè.

]]>
https://madreshoy.com/mis-gemelos-no-crecen/feed/ 0
Perchè u mo figliolu trema quandu dorme https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-tiembla-cuando-duerme/ https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-tiembla-cuando-duerme/#respond Mer, 16 di giugno 2021 10: 00: 34 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50044 u mioclonu tremula
Avà chì site una mamma è chì passate assai tempu à osservà u vostru zitellu, scoprirete chì certe volte, mentre dorme, tremula, face movimenti strani è involuntarii di a faccia, di i bracci o di e ghjambe. Si tratta di u chjamatu mioclonu di u sonnu in i zitelli è i zitelli, e crisi sò assai cumuni. Noi adulti ne patimu ancu, ma micca cusì spessu.

In questu articulu vi diceremu perchè accadenu, quali sò e so urigine, sì duvete inchietassi o micca, è quantu hè più o menu nurmale per ch'elli accadinu. Cù tuttu què speremu di rassicuràvi è chì a prossima volta chì u vostru figliolu tremuli ùn vi sentiate micca cusì inquietu.

Micunie, o quandu u to figliolu trema quandu dorme

u zitellu respira bè

Se vulemu definisce u mioclonu di u sonnu neonatale, saranu crisi è brusche e brevi contrazioni musculari, sporadicamente è asimmetricamente. Queste accadenu quandu u zitellu dorme, manifestazione da e prime settimane di vita è spariscenu versu u terzu mese. Raggiunenu raramente i 7 mesi di età.

Queste crisi ùn danneghjanu micca a vostra salute, ùn anu micca cunsequenze negative o patologicu in u sviluppu neurologicu è psicomotoriu di u zitellu. Sò in realtà picculi scossi chì ùn duranu più di 15-20 secondi. Si crede chì a so origine hè genetica, postu chì ci hè di solitu una storia di famiglia. Curiosamente, accade di più in i masci chè in e femine.

I miocloni venenu da u sistema nervosu centrale, ma cumu l'avemu dettu ùn anu alcuna cumpunente patologica. Sò osservati à u mumentu in quale u zitellu hè in a quinta tappa di u sonnu, a fase REM, quandu ci hè più attività cerebrale.

Cunsiglii per e mamme chì i figlioli tremanu

A volte, u mioclonu di u sonnu neonatale pò esse cunfusu cù altre patologie, allora vi daremu una serie di cunsiglii, affinchì dopu puderete riferite à u pediatricu ciò chì osservate in u vostru zitellu quandu trimuleghja, cusì pò avè un diagnosticu più precisu. È arricurdatevi, sì i tremuli presentanu altri sintomi, cum'è i membri rigidi o s'elli duranu più di 30 secondi, allora duvete purtalla à u duttore u più prestu pussibule.

Per chì u vostru zitellu riposi 100% durante u sonnu furnisce un ambiente tranquillu, à tempu à a sunnata è à a notte. I rumori ponu causà sti spaventi. Per stà calmu, vedi sì svegliu hà ancu sti spasmi. Quandu vidite ch'ellu hè trimendu, pigliate a so temperatura, in casu ch'ellu hà a frebba. Pudete ancu registrallu cù u vostru telefuninu, affinchì u pediatra possa vede ciò chì accade. Questu aiuterà cù u diagnosticu. È soprattuttu, abbiate un pocu di pazienza, u mioclonu si risolve di solitu spontaneamente.

Ancu se parlemu di spasmi in i zitelli, chì sò i più frequenti i zitelli chì scuzzulanu prima di dorme, sò miocloni notturni o spasmi musculari. Questu hè un disordine chì si verifica durante u sonnu quandu a persona hà a sensazione chì stanu cadendu o fora di equilibriu. Accade ancu da un adultu, quandu e bracce è e gambe si movenu involuntariamente ghjustu prima di addurmintassi, cume s'elli fussinu spasmi musculari.

Altre patologie chì ponu esse cunfuse

u zitellu scuzzulate u sonnu

Ci sò certe patulugie cù e quali pudete cunfonde i tremori di u to figliolu mentre dorme. Ma questi sò un'altra cosa interamente. Unu di elli hè ancu benignu, hè chjamatu sindrome di u muvimentu di u sonnu ritmicu o muvimenti di ghjambe periodichi.

Sì questi movimenti si verificanu durante l'allattamentu, sarebbe u myoclonus di u zitellu. A differenza hè chì cumincianu dopu à 3 mesi è ponu durà finu à 2 anni, più o menu. Questi movimenti affettanu a parte superiore di u corpu è accadenu quandu u zitellu hè svegliu.

La epilessia, sò contrazioni parossistiche focalizate o generalizate di u corpu chì, in generale, cumincianu dopu à 6 mesi. Hè assai raru chì ci sia attacchi epilettichi nanzu è, quessi portanu à danni cerebrali. Inoltre, i zitelli è i zitelli sò dormi dopu a crisa. A prisenza di prublemi metabolichi o una reazzione à l'ingestione di qualchi medicamentu pò ancu causà spasmi.

]]>
https://madreshoy.com/por-que-mi-hijo-tiembla-cuando-duerme/feed/ 0
I mo figlioli mi sopraveranu https://madreshoy.com/mis-hijos-me-agobian/ https://madreshoy.com/mis-hijos-me-agobian/#respond Mar, 15 giu 2021 10: 00: 21 + 0000 https://madreshoy.com/?p=50020 i zitelli sopraffanu

Si sente cusì i vostri figlioli vi sopraveranu è chì site una cattiva mamma per questu, abbandunate stu penseru. Dapoi a nascita di i nostri figlioli campemu in un prucessu continuu di apprendimentu è adattazione, è sta situazione pò è finirà per annullassi à volte. Ma questu ùn vi face micca una cattiva mamma, hè chì ùn hè micca faciule o necessariu di rializà tutti i roli chì a sucietà impone.

Esse mamma affetta in un modu chì ùn si pudia mancu imaginà. Stà calmu è stà calmu è raccoltu quant'è pussibule piglia u vostru prucessu. Ancu cù u passu di u tempu, ùn pudete micca sentite 100% cunfortu cù a nova vita. Speremu chì questi cunsiglii per aiutà à gode di a maternità in un modu megliu chè voi avà.

Sì i vostri figlioli vi sopraveranu, truvate i vostri spazii

massaggio di mamme

Ùn importa quanti anni anu i vostri figlioli, ancu in e prime settimane, duvete cuntinuà à piglià cura di voi stessu. Semu cuscenti chì ste parolle sò facili da scrive, ma difficiule da mette in pratica. Tuttavia, pruvatelu, truvate mumenti di rilassamentu è di rilassamentu. In generale, avè una rutina di ghjornu di basa cù u vostru zitellu vi aiuterà tramindui.

Quandu avete un mumentu liberu, prufittane. Parlate cù u vostru cumpagnu per chì pudete avè questu tempu in quale pudete focalizà nantu à voi stessi è micca nantu à tuttu ciò chì avete da preparà per u zitellu, ancu se ùn site micca cura di ellu. Ùn pensate micca chì sì egoistu sì manifestate i vostri bisogni, i vostri desideri. È pruvate à fà li. Pruvate à fà cose chì ti piacenu, micca solu chì sò boni per u zitellu o u zitellu.

Un articulu in u New York Times hà dettu chì e mamme chì travaglianu luttanu trà culpabilità di avè da lascià i so figlioli cun baby-sitter o viveri è ùn pudè ne curà elli stessi, in listessu tempu ch'elli sentenu sollievu per esse tranquilli in altri spazii, parlendu cù l'adulti ... Stu paradossu hè più grande in e mamme chì viaghjanu .

Maternità è emozioni negativi

i zitelli sopraffanu

A maternità suscita a cuscenza. Hè assai nurmale di sentasi annacquatu, è chì di colpu vulemu violentamente pienghje. Parechje volte, ste emozioni ùn sò micca esattamente ligate à i nostri zitelli, ma sò cum'è u trigger.

Forse e differenze cù u nostru cumpagnu, se avemu altri figlioli, cun elli, è a nostra famiglia, ci portanu à un statu di stress chì ci face micca amà tuttu ciò chì ci circonda, cumpresu u nostru travagliu cum'è mamme. Pensemu chì i nostri zitelli, è a nostra vita ci travaglia, è questu pressione cusì grande, ci facenu incapaci di assumene tuttu.

In listessu tempu questu provoca vergogna, ci sentimu male mamme, ùn rispondemu micca mudelli femini chì sò stimati in a cultura. Ùn simu micca supermummi amatori, equilibrati è travaglianti. Ùn lasciate micca chì i cuncetti suciali vi anulanu. Se ùn fate micca bè cù a maternità, à l'età di i vostri figlioli, dumandate aiutu, parlate di ciò chì vi accade.

Perdita di stima di sè quandu i zitelli supraneghjanu

mamma inchieta

Tuttu hè novu dopu a nascita di u zitellu, è u stress vene di solitu da paura, incertezza, insicurezza, vulnerabilità, cambiamenti ormonali, tuttu què è ancu di più hè un cocktail difficiule da purtà. Ùn vi ne fate micca più chè abbastanza, ste cose sò nurmali. Vi site abituatu à stu novu modu di vita.

Certi e donne sentenu chì anu fallutu solu perchè anu avutu un partu cù certi inconvenienti. Pensendu postu chì ùn sò micca à a sperienza di esse mamma. Parlate cù u vostru cumpagnu o altre persone chì ponu ascoltà è capisce voi. Esse onestu è ùn circate micca di piattà i vostri sentimenti di frustrazione o di sopraffà. Ùn site micca l'unicu chì hà attraversu queste emozioni.

A questa perdita di autostima pò esse aghjuntu lascia chì l'altri ti dicenu cumu si cura di u zitellu. Ùn a facenu micca cù gattiva intenzione, ma a maiò parte di u tempu questi cunsiglii sò più travolgenti chì utili. Ùn pigliate micca i cunsiglii di nimu cum'è essenziali. Analizate è vede se site d'accordu è sì veramente cunsiderate chì seria bè per voi di applicalli à u vostru cuntestu familiale. L'assunzione di e vostre decisioni rinfurzerà a vostra autostima.

]]>
https://madreshoy.com/mis-hijos-me-agobian/feed/ 0