Cambiamenti Emozionali in Adolescenza: Cosa Aspittà

cambiamenti emotivi di l'adulescenti

Ogni espertu vi dicerà chì i cambiamenti emotivi in ​​l'adolescenza facenu parte di sta tappa crescita. Inoltre, cum'è mamma è donna, voi stessu avete sperimentatu questi cambiamenti in voi stessi, ciò chì ùn facilita micca u trasportu di quelli di u vostru figliolu o di a vostra figliola, ma almenu vi rende più intelligente. Per dà un pocu di luce nantu à sti cambiamenti, vulemu dettagliare chì sò i cambiamenti più frequenti.

Ancu se i cambiamenti emotivi sò i stessi per un zitellu cum'è una ragazza, e so manifestazioni sò diverse. Questi cambiamenti in età includenu u pussede caratteristiche persunale chì u zitellu sviluppatu in a zitiddina.

Cambiamenti emotivi in ​​ragazzi è ragazze adolescenti

frasi motivazionali per un adolescente

L'adulescenza hè una tappa transitoria da u zitellu à l'adultu, in u quale in più di i cambiamenti fisichi, mentali è ormonali ci sò cambiamenti emotivi è suciali impurtanti. Hè u mumentu cruciale di accettazione o micca di quellu individuu o individuale novu chì si sviluppa, è a so piazza rispettu à u restu.

E donne è l'omi si mostranu più ritiratu è introvertitu durante l'adulescenza. Almenu cù i so genitori, altre cose sò amichi o amiche .. L'adulescenti sò volatili. Se avete un zitellu o una zitella adolescente in casa, saprete chì hè capace di passà da un bon umore, à sentirsi fastidiatu o irritabile senza ragione apparente, è in pochi minuti. Hè impurtante d'insignà à i masci è à e zitelle à anticipà è amparà à gestisce i cambiamenti emotivi in ​​l'adolescenza.

l I cambiamenti fisichi chì si stanu accadendu in ellu influenzanu a so autostima. Generalmente sti cambiamenti ùn sò micca bè ricevuti, un ghjovanu adultu apparisce in u spechju chì, a maiò parte di u tempu, ùn s'assumiglia micca à i mudelli o canoni stabiliti. Sta situazione hè una caratteristica definitiva di i cambiamenti emotivi in ​​l'adolescenza, sia in e donne sia in i masci.

Cambiamenti emotivi in ​​l'omi durante l'adolescenza

Adulescenti chì utilizanu smartphones

Hè inevitabbile di generalizà, ma vulemu chì tenite à mente chì ogni persona, zitelli, adolescenti o ghjovani, hè un individuu unicu. L'omu, u zitellu, face in l'adolescenza cambiamenti fisichi è psiculogichi chì anu un impattu direttu nantu à a vostra emozionalità.

A Mascolinità diventa latente in cambiamenti fisichi esterni. Frà elli pudemu indicà l'aumentu di a massa musculare, a crescita è u sviluppu genitale, l'aspettu di i capelli facciali, genitali è di u corpu, u cambiamentu di voce ... D'altra parte, a mascolinità o mudelli di masculinità sò riflessi in cambiamenti di cumpurtamentu è emotiva di i masci. Diventanu individui più competitivi, chì ponu purtà à esse più apprensivi è ancu aggressivi.

Ci hè qualchì ricerca chì ne indica i adolescenti maschili chì ghjunghjenu à l'età adulta più prestu tendenu à esse più aggressivi è più propensi à certe dipendenze. In cuntrastu, l'adulescenti maschili chì ghjunghjenu à l'età adulta più pianu anu generalmente bassa autostima, e relazioni sociali sò menu riesciute, è i so cambiamenti emotivi sò associati à a depressione è l'ansietà.

Cambiamenti emotivi in ​​donne durante l'adolescenza

Piercing è tatuaggi in l'adulescenti, quandu devenu esse permissivi

Dentru l'adulescenza vissuta da e donne, dicemu listessa cum'è cù l'omi, ognuna hè un esse unicu. Tuttavia, situazioni simili è emozioni spessu si verificanu. In e donne i cambiamenti fisichi sò cusì impurtanti chì determineranu a so accettazione successiva. U corpu, è i so cambiamenti evidenti, cumincianu à esse u puntu centrale di u pensamentu, l'autoestima di e ragazze. À e proprie pressioni, altri sociali sò aghjunti in termini di estetica, o tippu di fisicu accettatu in u circondu sociale in u quale si sviluppanu e ragazze adolescenti.

l e donne tendenu à esse più critiche è esigenti cun elli stessi. Ma diventanu ancu critichi di u so ambiente, specificamente u membru di a famiglia. E zitelle sentenu una affinità per u so gruppu di pari è cumincianu à avè più cunfidenza è più tempu passatu à interagisce cù amichi è amichi chè cù a famiglia.

Sia i masci è e ragazze in l'adolescenza spartenu u bisognu emozionale di diventà indipendente da a famiglia, è cumincià à piglià e vostre decisioni. In questu, è in accettazione, pudemu riassumere i cambiamenti chì si verificanu in l'adolescenza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.