Chì faci un zitellu di 7 mesi

U zitellu di 7 mesi

L'arrivu di 7 mesi in a vita di u zitellu hè carcu di novi avventure per un zitellu chì hè sempre più svegliu, più bramosu di scopre u mondu chì l'intorna è tuttu ciò chì hè ancu da esse espertu. In l'ultime settimane avete principiatu à piglià l'alimentu solidu è diventa sempre più divertente di tastà l'alimentu di l'anziani. Questu hè un bellu ghjocu è divertente per u zitellu.

Da sti ghjorni, u zitellu hà da sperimentà assai cambiamenti, sia à u livellu fisicu, sia à u livellu cognitivu o suciale, perchè hè sempre più cuscente è principia à avè e so preferenze. Assai prestu vi vede cumu u vostru zitellu principia à arrampicà, ancu pruverà à stà in piedi. Hè ancu pussibule chì i primi denti cumincianu à vede, ancu s'ellu in ogni zitellu hè diversu è ùn deve micca obsessionatu.

U zitellu di 7 mesi

audition baby

Sembra incredibile cumu cambia un zitellu in pochi settimane. Quandu, finu à pocu tempu, era un nascitu chì durmia è manghja à pena, dopu à 6 mesi diventa un criaturu vivu, svegliu, vulendu tuccà tuttu è ghjucà à ogni ora. Dunque, hè assai impurtante per cumincià à preparà a casa per fà un ambiente sicuru per u desideriu di u vostru picculu esploratore di investigà.

Hè ancu u tempu di fà alcuni cambiamenti à i pruvisti di ogni ghjornu di u to babbu. Possibile ch'ellu hà da pudè pusà è avarà bisognu di una sedia alta per manghjà cunfortu. A bagnera hè un altru di quelli utensili chì deve esse mudificatu per adattà à a nova dimensione è i bisogni di u zitellu. Gone hè a bagnera portable, perchè hè u tempu di mette un adattatore è lasciallu gode in a bagnera normale.

In quantu à u sviluppu fisicu

Da questa età, i primi denti di latte ponu appare, ancu s'è in parechji casi a dentizione hè ritardata finu à dopu à un annu, hè di solitu chì i primi paletti più bassi appariscenu prestu. Questu hà da purtà qualchi prublemi à a tranquillità di a famiglia, postu chì u zitellu avarà discomfort, serà più irritatu è possibbilmente soffre una di parechje crisi di crescita.

In quantu à l'altri cambiamenti fisichi, da avà a crescita serà più lenta ch'è hè stata finu à avà. Avà di solitu piglianu circa 700 grammi à settimana, anche si varieghja assai secondu u zitellu. Anu ancu acquistà più forza in u vostru corpu è cun ellu u Ciucciu di 7 mesi vole piglià tuttu lanciate in terra è ridete di u sonu chì e cose facenu quandu cascanu. Hè un ghjocu assai recurrente in i zitelli di quella età.

Pudete ancu principià à nutà chì u zitellu principia à capiscenu a lingua, di solitu espressioni simplici è picculi cumandamenti. Pigliate l'uppurtunità di stimulà a lingua di u vostru zitellu, articuli assai bè e parolle, lasciate vede a bocca quandu li dite, leghjite assai storie è cantate canzoni cù u vostru zitellu. Tuttu chistu vi aiuterà à scopre e parolle mentre vi divertite.

ansietà di separazione

u mo zitellu urla assai

Unu di i prublemi di i zitelli hè u mumentu di a separazione da a mamma. U solitu hè chì finu à 6 o 7 mesi passa più tempu cù a mamma chè cù qualcunu altru è quandu vene u tempu di vultà à u travagliu o di vultà à certi rutini, u zitellu pò sperienze ansietà di separazione. Per gestisce, duvete armà cun assai pacienza è insignà à u vostru zitellu chì ùn sarete micca andatu per sempre.

Hè assai impurtante ch'ellu principia à passà u tempu cù l'altri populi, chì ellu hà l'abitudine di manghjà o dorme cù u babbu o a famiglia. In questu modu, tù stessu puderà ricuperà parzialmente a vostra autunumia è u vostru zitellu hà da amparà à rilancià cù l'altri populi. senza soffre u timore chì a vostra persona di fiducia lascià per sempre. Tuttu l'apprendimentu piglia tempu è i zitelli anu bisognu di assai pacienza per capiscenu e situazioni. Cù assai amori, capiscitura è affettu, puderà gestisce sta tappa è gode di tutta a bellezza chì u vostru zitellu hà da offre.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.