Disciplina pusitiva per i zitelli: chjave chì ùn pudete micca mancà

Musicoterapia in i zitelli cun disabilità

Una di e grandi sfide cum'è genitori hè di esse ghjusta in a disciplina chì impunimu à i nostri zitelli. Avete sicuru intesu parlà di u disciplina pusitiva, hè l'applicazione di diversi strumenti è insegnamentu chì aiuta l'adulti à capisce un comportamentu inappropriatu in i zitelli, prumove attitudini positive versu i zitelli è li insegna à avè un bon comportamentu. Si tratta dunque di amparà cum'è genitori.

In questu articulu parlemu di e so origini è vi demu qualchì chjave in modu chì pudete fà sta disciplina pusitiva.

U fundamentu di a disciplina pusitiva

Scherzi per i zitelli

A disciplina pusitiva hè basata annantu à i penseri di Alfred Adler è Rudolph Dreikurs, chì anu sviluppatu un cuncettu di psiculugia individuale chì aiuta à migliurà e relazioni interpersonali di l'individuu, di a famiglia è di a sucietà. Rudolph Dreikurs, unu di i so seguitori, scriverebbe diversi libri, per i prufessori è i genitori, in i quali sò stati spiegati diversi strumenti di stu pensamentu.

A basa hè di sviluppà masci è femine chì sò vincitori, vale à dì, sò cuuperatori è rispunsevuli. Arrivà à a risoluzione di i prublemi è à l'autodisciplina in un ambiente di rispettu.

A disciplina pusitiva mette enfasi nantu à i cuncetti di dignità è rispettu trà genitori è zitelli. Hè una disciplina basata nantu à a cooperazione è a spartera di e responsabilità. In generale, pudemu dì chì e chjave di sti strumenti sò in:

  • Mantene a dignità è u rispettu per i genitori è u zitellu. À listessa misura.
  • Stabilisce obiettivi à longu andà.
  • Focus on suluzioni, micca in punizioni.
  • Scuprite ciò chì u zitellu vole o hà decisu. A risposta ùn pò micca esse ciò chì vulete cum'è genitore.
  • Insegnallu à elaborà soluzioni, incuraghjendulu à cooperà è sviluppà abilità di vita.

È ùn vi scurdate chì ùn ci hè micca dui figlioli listessi, duvete esse flessibili.

Reunione di famiglia

E riunioni di famiglia anu parechje benefizii per tutti i membri. Ci sò cumpetenze è strumenti, cum'è a facilità di spressione di penseri è emozioni, cooperazione, empatia, rispettu mutuale, creatività, assumendu compiti, responsabilità, chì sò acquistati in modu naturale per mezu di queste riunioni. Ùn li chjamate solu in situazione di crisa.

Pudete fà riunioni di modu regulare, in un calendariu in quale tutte e persone di a famiglia ponu esse. I genitori devenu ancu assumesi st'obligazione, lascendu da parte altre priorità chì ponu nasce. A disciplina pusitiva hè una disciplina per tutti. Pudete stabilisce un agenda o temi da discute. Hè impurtante di cumincià ricunnosce ciò chì un altru membru di a famiglia hà fattu bè, è dà u so valore.

Un truccu per fà a riunione un successu hè di parlà di una situazione chì hè accaduta trà fratelli. Senza rende à nimu culpevule di quessa è chì ogni membru cuntribuisca i so creativi, è idee bone per e suluzione pussibule.

Esse generosu o fermu?

Malatie di trasmissione sessuale in adolescenti

Ùn sò micca veramente cuntradittorii. Pudete esse generosu, generosu, mentre fermu. A formula per i vostri figlioli è figliole di diventà persone capaci hè di stabilisce quellu equilibriu trà fermezza è generosità.

Hè capitu aduprà fermamente i principii di affidabilità in modo adeguatu, è a generosità seria di mantene a dignità è u rispettu trà e duie parti. Un eccessu di generosità invita i zitelli à manipulà è eludà a responsabilità, mentre essendu fermu senza esse generosu li invita à esse ribelli è sfidà l'autorità.

Dumandate à i vostri figlioli Chì? Cumu? Perchè? Cumu avete da agisce a prossima volta?, invece di dà vi a risposta di ciò chì implica un'azione. Aiutateli à sviluppà e so abilità di pensamentu è di giudiziu. Invece di dumandà dumande di truccu, chì sapete dighjà chì a risposta principia cù "Aghju nutatu chì" ùn avete micca lavatu i denti, ùn avete micca studiatu assai ultimamente. Se u zitellu a nega, pudemu dì chì ci simu sbagliati è chì vuleriamu ch'elli a dimustressinu. O pudete spiegà ci perchè avete pigliatu stu cumpurtamentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.