Cumu pudemu cuntrollà è gestisce megliu e nostre emozioni negative?

emozioni negativi

Cum'è genitori, hè di primura chì capiscimu emozioni negative per sapè chì sò necessarie per avanzà in a vita. L'emozioni negative ùn sò micca male in tuttu è hè impurtante insegnà à i zitelli à capisce chì tutte l'emozioni, quelle cunsiderate bè è quelle cunsiderate male, sò necessarie in a vita.

Unu di i migliori modi per trattà e nostre emozioni negative hè attraversu l'accettazione. Questa hè una lezzione chì i zitelli devenu esse insegnati da una ghjovana età. Cum'è ci sò benefici per l'emozioni negative, furzendu noi stessi à esse felici ancu tuttu u tempu pò esse preghjudiziu à u nostru benessere emotivu generale.

I zitelli devenu esse insegnati à capisce chì a tristezza, a rabbia, a rabbia, a rabbia ... sò emozioni naturali è hè normale per sente li. Solu duvemu amparà à gestisce quelle emozioni senza chì noi ne gestinu.

Duvete esse un esempiu per accettà emozioni negative, in noi stessi è in l'altri, facenu parte di l'essere umani, ci permette di custruisce una cumpassione megliu per cumu si puderianu presentà è perchè. Invece di stà in una mentalità chì l'emozioni negative devenu esse evitate o chì sò in qualche modu 'sbagliati' da sperimentà, duvemu accettà chì sò una parte naturale di quellu chì simu.

Una volta fattu quessa, pudemu davveru cumincià à cambià u modu in cui pudemu risponde ad elli è sviluppà cumpurtamenti chì sianu significativi è aghjunghjenu valore à u modu in cui ci sprimemu è in relazione cù l'altri. Questa serà una grande lezione chì i zitelli impareranu, ma per elli duverete esse un bon esempiu. Pensate à e vostre emozioni quandu li sentite, pensate perchè l'avete è in questu modu, pudete avè più cuntrollu nantu à elli. D'ora in poi l'emozioni negative ùn seranu micca un prublema per nimu!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.