Cumu dorme un zitellu di 1 mese

mette un zitellu di 1 mese à dorme

Ancu se i zitelli passanu a maiò parte di u so tempu à dorme, hè curiosu quantu hè difficiule per elli à dorme. Quandu sò nati, hè relativamente faciule, perchè sò cusì chjuchi chì a so forza ùn li permette micca di fà assai più di manghjà è dorme. In ogni casu, quandu anu un mesi, i zitelli acquistanu un pocu di più forza, scoprenu chì a vita hè eccitante è cumincianu à avè prublemi per dorme.

In i braccia di a mamma hè cusì bellu, chì hè induve i zitelli d'un mese si dorme più facilmente. U prublema vene quandu qualchissia altru hà da mette à dorme o se a mamma hà da lascià u zitellu in a culla. I prublemi chì sò risolti cù u tempu è chì solu necessitanu un pocu di pacienza. Per aiutà à dorme un zitellu di 1 mese, vi lasciamu sti cunsiglii.

mette un zitellu di 1 mese à dorme

Quantu prima avete u vostru zitellu abituatu à avè una rutina di sonnu, più prestu goderete di u riposu assai necessariu, soprattuttu sè stessu. I rutine sò chjave, prima perchè u corpu di u zitellu s'abitua à i schedarii è hè quellu chì manda i signali à i tempi ghjusti. Per d 'altra banda, e rutine aiutanu i zitelli à sentenu sicuru, perchè cusì sanu ciò chì vene dopu è ùn soffrenu micca u stress di l'incertezza.

Dunque, cuminciate à creà rutine di sonnu cù u vostru zitellu. Hè assai prubabile chì vi piglià assai tempu per nutà prugressu, ma di sicuru, à un certu puntu vi gudiri u sforzu. Tu U zitellu dorme megliu, più faciule è questu durà in tutte e tappe di a so zitiddina, in quale i so bisogni cambianu. Una rutina di sonnu include i seguenti passi.

  • In a rutina di notte avete principiatu un bagnu rilassante.
  • Allora hè u tempu di manghjà è in u casu di un zitellu d'un mesi, serà sempre u tempu di piglià un alimentu prima di dorme. Prima di dorme, hè impurtante di lascià u zitellu per un tempu in una pusizioni horizontale nantu à u to pettu, cusì eviterete gasu è mala digestioni chì impediscenu u so restu. Cù quellu muvimentu vi sò digià preparatu à dorme.
  • alcune canzoni rilassanti. Se ùn cunnosci micca i canti di i zitelli, ùn succede nunda, li memorizerete per forza di custanza. Qualchese canzone chì cunnosci vi aiuterà à dorme un zitellu di 1 mese. Basta à mudificà u ritimu è l'intensità, cantà assai pianu, pianu pianu è accumpagna a canzone cù movimenti chì aiutanu à u zitellu à rilassate.

In braccia o in culla ?

Prima di risponde à sta quistione, hè di primura di ricurdà chì lascià chianciri un zitellu hà numerosi cunsiquenzi negativi per u so sviluppu. Quelli teorii nantu à u zitellu chì utilizanu chianci per manipulà i genitori, sò obsoleti è scoraggiati da numerosi studii fattu di pocu tempu. Se u vostru zitellu pienghje hè perchè hà bisognu di voi, senza più.

È avà, a risposta à sta quistione hè, dipende di u mumentu. Vale à dì, s'è u vostru zitellu vi permette di dorme in a culla, mentre u cullate è li canti una canzone, prufittà di lu perchè ùn hè micca assai usuale. Di sicuru, finu à chì questu ùn implica micca chì u zitellu pienghje. In a maiò parte di i casi, ciò chì i zitelli di 1 mesi volenu hè l'arme, per sentu sicuru cù mamma o babbu, è esse vicinu à e duie persone più impurtanti in quellu mumentu.

Pò esse micca faciule, soprattuttu in questi tempi di cambiamentu quandu u zitellu hè più svegliu, menu ansiosu di dorme è più di ghjucà. Ma senza dubbitu, ognuna di e tappe di u zitellu hè spiciale, sfarente è vale a pena vive lentamente. U vostru zitellu hà sempre bisognu di voi, ma cù un mese da campà, l'unicu ciò chì pò fà vi sentu sicuru, còmode, prutettu è feliceHè esse in braccia di mamma. Ancu s'ellu hè stancante, godite perchè u tempu passa senza speranza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.