Cumu hè una eredità divisa trà i fratelli?

Eredità trà fratelli

Sapete cumu si sparte l'eredità trà i fratelli ? Hè unu di quelli mumenti chì nimu vole ghjunghje, ma sapemu chì hè qualcosa inevitabbile. A morte di i genitori hè sempre una grande tristezza è dopu, ghjunghjenu novi. Perchè a distribuzione di l'eredità ùn lascia micca sempre tutti i parenti bè.

Di sicuru, cum'è avemu dettu, ùn deve micca sempre esse cusì, postu chì quandu ci hè una vulintà fatta, tuttu serà più faciule chè quandu ùn ci hè micca. Ma avemu da andà per passi è videndu tutte e diverse casi chì pudemu truvà per dà a suluzione più veloce.

Chì passi deve esse fattu per riceve una eredità

Da u mumentu chì i genitori murenu, avemu digià parlatu d'una eredi per i zitelli lasciati da u matrimoniu. Allora hè ora di avè u certificatu di morte in e vostre mani per cumincià à tirà i fili. Dopu à circa 15 ghjorni, quandu avete digià u certificatu di morte in u vostru pussessu, hè ora di dumandà l'ultimu testamentu.. Hè in questu tempu chì avete da sapè s'ellu i genitori anu lasciatu una vulintà o micca. Se ci hè, allora avete da andà à u nutariu per chì una copia di questu pò esse mandatu à noi. Di sicuru, quì ci ponu esse impedimenti s'ellu ùn site micca un eredi legale, vale à dì i zitelli è ancu i so discendenti quandu i primi ùn sò più. Quandu tuttu hè in ordine, avete un periodu di 6 mesi per pagà l'impositu di l'eredi. Ùn pudemu micca dà u valore di questu perchè hè qualcosa chì pò varià secondu induve vive.

Certificatu di l'ultime testamenti in eredi

Cumu hè una eredità divisa trà i fratelli?

Quandu ci sò parechji fratelli, i prublemi ponu principià per l'eredità. Se i genitori anu lasciatu una vulintà, allora i requisiti chì anu decisu à u mumentu deve esse cumpletu. Benintesa quandu ùn ci hè nimu, hè u tempu di distribuisce tutti i beni ugualmente trà i fratelli. Quandu si sà s'ellu ci hè testamentu o micca, l'eredi anu da accettà l'eredi senza prublemi maiò per ch'elli sò legalmente l'eredi. Se qualchissia ricusa, ci hè ancu un termini per pudè riclamà, chì si trova in 30 ghjorni. In questu periodu, avete da dì s'ellu accetta o micca, perchè quandu ùn hè micca presentatu alcun tipu di lagnanza o qualcosa simili, allora hè capitu chì l'eredità hè accettata.

Cumu hè distribuitu una casa trà l'eredi ?

Quandu l'eredità hè una casa è ci sò parechji fratelli, ognuna di elli averà una parte di questu. Dunque, s'ellu ci sò dui fratelli, allora ognunu di elli avissi 50% di a casa. Perchè hè una eredità indivisibile. Ma hè vera chì per vende si deve ancu tutti d'accordu. Ancu cum'è di solitu, ci sò sempre l'eccezzioni strana. Perchè se unu di i fratelli ùn hè micca interessatu in a casa, pò sempre vende a so parte à l'altri fratelli. Quandu un accordu pussibule ùn hè micca ghjuntu, allora tuttu deve esse sempre fattu per mezu di un prufessiunale per ch'ellu pò dà u megliu cunsigliu secondu u vostru casu specificu. L'avucati specializati in l'eredità seranu quelli chì ponu piglià cura di u vostru casu.

tipi di vuluntà

Eredità da fratelli à fratelli

Cum'è sapemu chì a vita pò sempre dà sorprese è micca tutti per u megliu, ci vole à piglià in contu chì qualchì volta un fratellu chì hè singulu è ùn hà avutu micca prole pò mori. À quale passanu i so beni ? Hè ora di parlà di novu di l'eredità trà i fratelli. Ma i passi sò veramente simili à i precedenti chì avemu citatu. Perchè in u primu locu avete da verificà s'ellu ci hè una vulintà o micca. Allora, s'ellu ci hè, allora avete da seguità à a lettera, ma se no, e cose cambianu. As u restu di i fratelli erediteranu ma in parti uguali. Avà sapete assai di più nantu à l'eredità trà i fratelli !


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.