Parenti pusitivi per corregge i mal comportamenti in i zitelli

parenting pusitivu

A disciplina pusitiva hà scopu specificamente di impegnà i zitelli in un modu rispettosu è incuragisce i genitori à ricurdà chì i zitelli sò capaci di migliurà malgradu u comportamentu scorrettu. I zitelli sò spessu curiosi è assai interessati à spinghje i limiti.

Cunnette vi cù u to figliolu prima di fà e currezzione hè un modu sicuru per migliurà u cumpurtamentu. Ùn pudemu micca influenzà i zitelli in modu pusitivu finu à chì creemu una cunnessione cun elli.

Ogni volta chì u to figliolu supera un limitu, rompe una regula o una buttiglia di shampoo, prima di currege u cumpurtamentu, prima cerca di rallentà. Crea un mumentu deliberatu di cunnessione. Un tempu quandu pudete purtà cun fiducia sicurezza è intelligenza à u vostru zitellu.

Entra in u mondu di u to figliolu. Fighjate al di là di u disordine gattivu è fighjate l'apprendimentu è e scuperte chì si facenu. Ramintalla chì site u so alliatu, chì site da u so latu. Ancu quandu si dice di nò o si lagna di u so cumpurtamentu.

Benintesa, ùn hè micca sempre faciule di stà calmu è di finta chì tuttu u manghjà versatu in terra ùn hà micca impurtanza. U puntu hè chì u vostru figliolu hà bisognu di a vostra guida sicura è tranquilla quandu faci sbagli. Avè aspettative realistiche nantu à i comportamenti di a zitiddina pò aiutà vi à piglià decisioni di disciplina positive è cunnesse.

Queste interazioni iniziali sò impurtanti perchè u modu in cui sceglite di disciplinà forma u vostru zitellu. I tempi quandu a disciplina hè necessaria sò in realtà alcuni di i tempi più impurtanti in parenting. i tempi quandu avemu l'uppurtunità di furmà i nostri zitelli più forte.

Andà in ligna prima di fà e currezzione aiuta i zitelli à fidassi di voi. Ti aiuta à vede veramente u vostru zitellu. Vede veramente u vostru zitellu, in quellu momentu è ciò chì anu bisognu. A cunnessione vi permette di creà un mumentu significativu per ascultà, validà è ricunnosce u vostru zitellu. Segui questi suggerimenti per uttene:

Calmate e vostre proprie aspettative o paure (ricordate chì u vostru zitellu hè imperfettu cum'è voi)

  • Fighjate e cose da u puntu di vista di u to figliolu
  • State à sente ciò ch'ellu hà da dì ti
  • Focus nantu à e soluzioni è e pussibilità
  • Aduprate un toccu fisicu dolce per cunnette
  • Parlate cun gentilezza è chiarezza
  • Mantene u cuntattu visuale è falate à u nivellu di u to figliolu
  • Sempre offre correzioni da u rispettu

A disciplina chì vene da un locu d'amore è di cura insegna. Quandu vi cunnettite per a prima volta, parlate à u core è a mente di u to figliolu in listessu tempu. Questu hè putente. Hè disciplina. Hè u modu sicuru per un comportamentu megliu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.