Gravidanza settimane à settimana

Gravidanza settimane à settimana

A gravidanza hè un mumentu magicu per una donna chì vole esse mamma. Hè quandu u vostru corpu principia à creà a vita, quandu a natura vi dà u putere di gestà un novu essere in u vostru senu.. A gravidanza dura circa 40 settimane è ancu se ognuna hè diversa da una donna à l'altra, Hè impurtante di sapè ciò chì accade in ogni trimestru è settimana per settimana per scopre micca solu cumu u corpu di a donna cambia, ma ancu ciò chì hè u sviluppu di l'embrione, dopu u fetu è infine u zitellu, chì cresce in u grembu di a mamma .

I cambiamenti fisichi di a mamma è l'evoluzione di u fetu sò assai impurtanti, hè ancu impurtante di piglià in contu altri aspetti, cum'è i cambiamenti emotivi chì si verificanu per via di u vortice di ormoni chì una donna soffre durante i nove mesi di u gravidanza.

Next puderete sapè quale sò i cambiamenti in u corpu di a donna, in l'evoluzione di u futuru criaturu è ancu i cambiamenti emotivi chì devenu esse pigliati in contu. Sapete i trè trimestri è ancu, chì cambiamenti accadenu in ognuna di e settimane chì componi ogni trimestre.

Primu trimesteru di gravidanza

Primu trimesteru di gravidanza

U primu trimesteru di gravidanza va da a prima settimana (u primu ghjornu di l'ultimu periodu) finu à a fine di a settimana 13. Ùn pudete micca vede chì site sempre incinta, ancu se in l'ultime settimane di questu trimestru cumincierete à nutà lu . In queste settimane cumincierete à nutà una piena di ormoni chì aiuterà à preparà u vostru corpu per una nova vita. Pudete cumincià à avè nausea, vomitu, stanchezza, sonnolenza, è altri sintomi caratteristici dopu à circa a sesta settimana.

Durante questu trimestre u zitellu cambierà da esse una cellula fecundata (un zigotu) à esse un embrione chì s'implanta in u vostru muru uterinu. Crescerà per esse cum'è una pesca è i so sistemi corporei cuminceranu à funziunà. L'organi seranu furmati è u zitellu hà da cumincià à move.

Noterete ancu cambiamenti in questu trimestru chì pudete sentite nausea è vomitu. Senterete chì i vostri seni sò assai più sensibili è ponu ancu ferisce assai è li noterete più grandi. Pudete ancu nutà cambiamenti d'umore è parechji altri sintomi cum'è a vostra gravidanza prugressi cum'è: ardori di stomacu, stipsi o diarrea, avversioni à l'odori o à i gusti, mal di testa ...

Assai accade per voi ancu in u primu trimestre. Alcuni di i sintomi più cumuni di a gravidanza chì pudete sperimentà:

Settimana à settimana di u Primu Trimestru di Gravidanza

Secondu trimestre di gravidanza

Secondu trimestre di gravidanza

U secondu trimestru di gravidanza principia in a settimana 14 di gravidanza è dura finu à a fine di a settimana 27. Stu trimesteru di gravidanza hè per parechje donne u più cunfortu di e trè, postu chì per parechje donne a nausea è u disagiu si fermanu è si ne vanu. più energicu ch'è durante u primu trimestre di gravidanza. E donne incinte di questu trimestre sperimenteranu assai cambiamenti pusitivi. A cosa surprenante hè chì à a fine di questu trimestru a vostra gravidanza serà pienu nutata.

Durante stu trimestru u vostru ciucciu serà assai impegnatu à cresce è sviluppassi, serà da a 18esima settimana di gravidanza chì u vostru ciucciu piserà cum'è un pettu di pullastru, puderà sbadiglia, averà singuli, e so impronte digitali seranu cumpletamente furmate . In a settimana 21 cumincierete à sente i so primi calci è versu a settimana 23 u vostru picculu serà un criaturu è cumincierà à ingrassà, à tal puntu ch'ellu hè capace di radduppià u so pesu in e prossime 4 settimane.

Durante questu trimestru ci saranu alcuni sintomi di gravidanza chì persistenu sempre in voi cum'è brusgiu di stomacu o stinzia. In più di i sintomi chì avete digià cunnisciutu finu à questu mumentu, ci pò esse novi perchè u to ventre ùn smette micca di cresce, è chì l'hormoni ùn cessanu ancu di cresce. Alcuni di sti sintomi ponu esse congestione nasale, gengive più sensibili, gonfiore di i pedi è di e cavichje (ancu leggermente), crampi à e ghjambe, vertigini, fastidiu in u ventre inferiore è ancu vene varicose.

Settimana à settimana di u Sicondu Trimestru di Gravidanza

Terzu trimesteru di gravidanza

Terzu trimestre di gravidanza

U terzu trimestru cumencia à a settimana 28 di a gravidanza è finisce versu a settimana 40. Hè, u terzu trimestru varieghja da u settimu à u nonu mese di gravidanza. Cumincerete à capì quantu hè più grande u to ventre. A parte pò principià un paru di settimane prima o dopu à a 40esima settimana di gravidanza (50% di i zitelli nascenu di solitu dopu à a 40esima settimana. Ancu se a settimana 42 di gravidanza ghjunghje, hè cunsiderata cum'è ufficialmente finita è serà u mumentu quandu u duttore decide di induce u travagliu s'ellu ùn principia micca naturalmente.

U vostru zitellu hè assai più grande ch'è in u terzu trimesteru, pò pisà trà dui è quattru chilò (o più in certi casi) à a nascita, hà da misurà trà 48 è 55 cm à a nascita. U zitellu cresce assai prestu è questu pò ancu pruvucà à sente i calci dolorosi è u disagiu in u vostru intestinu. À a 34a settimana di gravidanza u zitellu si stenderà nantu à u stomacu per esse in pusizione per a nascita, A menu chì ùn resti micca in pusizione di culatta, qualcosa chì pò fà chì u vostru duttore pianifichi una cesariana prima chì a data di consegna pussibile sia finita.

Hè prubabile chì in u vostru corpu noterete assai attività, in particulare in u vostru ventre noterete assai attività fetale. Pudete ancu sperimentà cambiamenti in u vostru corpu per via di quantu hè grande u vostru zitellu. Probabilmente sentite cose cum'è: fatica, dolori musculari è in particulare dolore addominale, bruciori di stomacu, contrazioni di Braxton Hicks, vene varicose, vergeture, dolore di schiena, sciatica, sogni vivaci, goffu, mancanza di cuntrollu di a vescica, colostru di seni perditi, ecc.

Settimana à settimana di u Terzu Trimestru di Gravidanza

Quandu a gravidanza vene à termine è u vostru zitellu hè natu, puderete scuntrà l'amore di a vostra vita è si capisce cumu ogni settimana avete sperimentatu durante a gravidanza, tuttu u disagiu sopportatu è i cambiamenti chì avete sperimentatu in tuttu i novi mesi di gestazione, anu valutu a pena.