Benefici di includere alghe in a dieta di famiglia

frutti di mare

In a nostra cultura mediterranea hè un pocu stranu d'includisce alghe in a dieta di a famiglia, o micca, perchè chì sò l'ortiche deliziosi sì micca alghe? Ma dicemu chì stu cuncettu hè stranu per noi. Tuttavia cumpresi l'alga in a nostra dieta hà benefici impurtanti. Parlemu di cumprende, micca di sustituisce l'alimenti tradiziunali è nutritivi per queste piante marine.

Detallemu quì sottu alcuni ragioni per incuraghjeli à incorporalli. A vostra famiglia è voi guadagnerete in salute è in una varietà di sapori, è ci sò più di 10.000 tippi, assai di elli adatti per u cunsumu umanu, cum'è nori, cù i quali sushi,.

Proprietà benefiziali di l'alga

insalata di vindetta

Trà i sfarenti tippi di alghe chì pudete incorporà à a dieta di a famiglia ci sò nori, alghe, wakame, kombu, dulse è varietà di alga blu-verde, cum'è spirulina è chlorella. Quasi tutti quelli chì avemu citatu si trovanu facilmente, in stabilimenti micca specializati, è à prezzi più o menu accessibili.

L'alga furnisce impurtanti benefici à a dieta di a famiglia. Quandu sò cresciuti in acqua salata assorbenu i minerali è i micronutrienti di questi. Cusì, in quantu à u ferru è calciu, accumulanu livelli più alti, chè se u paragunemu cù e piante terrestri. Per esempiu, se ci hè qualchissia in a vostra famiglia chì hè intollerante à u lactosu, è vulete dà li calciu, 8 grammi di kombu anu più calciu cà una tazza di latte.

Da stu listessu principiu, l'alge in a dieta di a famiglia furnisce quantità elevate di iodu, essenziale per u funziunamentu currettu di a tiroide, rispunsevule di l'equilibriu di u sistema metabolicu è ormonale. Ma attenti à què! Perchè ci sò casi documentati in a letteratura medica di ipertiroidismu per via di l'ingestione abituale di alghe.

Includite alghe marine in a dieta di a famiglia

dieta di famiglia di alga

Continuemu à parlavvi di alcune di e pruprietà è di i benefici di l'alga. Viderete quantu à pocu à pocu li state cunsiderendu in a vostra dieta, aghjunghjenduli à u risu, zuppe, brodi, insalate, è quante cose si pò pensà. Ancu in Internet truverete parechje è varie ricette, adatte à tutti i palati.

L'alga cuntene grassi sani. Non solu ùn anu micca grassu satuatu, ma includenu 5% di grassu insaturatu. Contenenu livelli di aminoacidi essenziali simili à quelli di ova è legumi. Sò assai riccu in fibra, Regolanu e funzioni di e vie intestinali è aiutanu à prevene u stinimentu. A questu cuntribuisce ancu chì parechji di elli sò cumprati secchi è hè necessariu idratalli per cunsumalli.

Grazie à l'alga u corpu hè purificatu. U so cuntenutu di l'acidu alginicu, indigestibile, elimina e tossine chì si ponu accumulà in l'intestinu, prutegge a flora intestinale. Sò assai boni per migliurà a vista è prevene e malatie di vista, perchè guasi tutti anu un altu cuntenutu di vitamina A.

Precauzioni quandu abusate di alga

Cuntaminazione marina

Ancu sì simu cunvinti di i vantaghji chì l'alga hà in a dieta di a famiglia, vulemu fà ribombu, ancu alcune precauzioni o raccomandazioni riguardu à u so cunsumu. Tutti basati annantu à un eccessivu assunimentu di elli da individui di culture chì ùn sò micca preparati per questu.

L'Istitutu Federale Tedescu di Valutazione di u Risicu, in un studiu realizatu in u 2004 rilevatu in grandi alghe brune quantità di metalli pesanti cum'è l'arsenicu. È certi urganismi anu alzatu l'alarma per u so cuntenutu eccessivu di iodu. Senza dubbitu, ùn si tratta micca di un prublema di alghe cusì, ma di cambiamenti è inquinamentu di l'oceani.

L'Agenzia Europea per a Sicurezza Alimentare hà digià cunsideratu in u 2015 l'usu di l'alga per l'alimentu cum'è unu di i risichi chì l'Europa face. È parechji esperti pensanu chì ci sò qualchì mancanza di cuntrollu in a so cummercializazione. In Francia, per esempiu, sò stati stabiliti regulamenti specifici per a cunsumazione di alghe commestibili è prudutti derivati, è linee guida chì regulanu i valori massimi permessi di metalli pesanti in sti ligumi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.