I mo gemelli ùn crescenu

gimelli

S'ellu ci hè qualcosa chì preoccupa assai e mamme dapoi chì sò nati i so criaturi, hè sì cresce bè o micca. Sì altri avete gimelli, Gemelli, o triplette, hè inevitabbile di paragunalli, pare chì unu sia più grande di l'altri, o chì i vostri gemelli ùn crescenu. 

Per chì stiate più calmu vi diceremu cumu hè a crescita di i fratelli chì sò nati in parechje nascite, chì ùn cambia micca da qualsiasi altru criaturu, cù una sola avvertenza: sti criaturi sò di solitu prematuri, in quantu à a crescita, questu li tocca.

Dimensione à l'età gestazionale

i gimelli crescenu a placenta

Postu chì scopri chì avete gemelli o gemelli, u preoccupatevi se i dui si svilupperanu finu à a fine. È hè chì, quasi sicuru avete intesu parlà di u sindromu di u gemellu sparitu o mancante. Hè a perdita in l'utru di unu o più di i fetus in una gravidanza multipla, chì sò riassorbiti in tuttu o in parte da l'altru. Ma sì entrambi i vostri zitelli sò ghjunti à termine, ùn duvete micca preoccupassi per quessa.

I zitelli cun nascite multiple è i zitelli pretermini ùn eranu micca inizialmente inclusi in i campioni aduprati per custruisce e tavule percentili. Oghje sti tavuli sò presi in contu per elli, ma hè flessibile. In casu di gimelli da a settimana 28 in avanti, a so crescita rallenta notevolmente, ma questu hè normale, ùn implica micca alcuna patologia.

Un zitellu hè cunsideratu cum'è chjucu per a so età gestazionale, chì nasce duie deviazioni sottu à u pesu chì currisponde à u so tempu, o sottu u percentile 3. In u casu di i gimelli, pò influenzà unu o i dui, è coesistenu, guasi sempre per u motu chì sò prematuri. I gemelli sò generalmente 30% più chjucu à a nascita di i zitelli nati da una sola gravidanza.

Cume crescenu i gemelli?

i gemelli crescenu

Quandu i gemelli nascenu assai chjuchi, cù pocu pesu, ma da a settimana 37, averanu tempi di crescita un pocu più lente di quelli di un zitellu solu. Ma questu ùn deve micca influenzà a vostra crescita da zitellu, adolescente è adultu. U sviluppu, s'ellu ùn ci hè nisuna cumplicazione di alcuna natura, serà identicu à l'altri criaturi.

Sì i vostri figlioli gemelli sò nati cù pocu pesu è ancu esse assai prematuru, allora, e complicazioni veneranu da sta circustanza, micca perchè sò gemelli. Ogni urganisimu hè indipendente è averà u so propiu ritmu di crescita chì, à u so tornu, serà influenzatu da altri fattori.

El u primu annu di vita di un zitellu, ancu di gimelli, hè u stadiu di a più grande crescita. Hè un mumentu quandu u corpu cresce rapidamente è in quellu annu, pò ghjunghje à a mità di a taglia ch'ellu era à a nascita. L'idea chì per ogni mese aumenta da circa 2 centimetri hè presa cum'è un "truccu". Hè più vechja in i primi sei mesi è diminuisce quandu s'avvicina à un annu.

Crescita di criaturi prematuri 

appena natu

Cù tuttu ciò chì avemu discuttu prima, ci concentreremu avà nantu à cume crescenu i criaturi prematuri, piuttostu chè nantu à sì sò gemelli o gemelli. U tavulu chì misura u l'altitudine di un criaturu prematuru deve esse curretta finu à dui anni, quandu u sviluppu di u zitellu serà uguale à quellu di u restu di i zitelli. Hè cunsigliatu di misurà u criaturu periodicamente, più o menu tutti i 2 mesi, finu à chì ghjunghje à questa età.

In quantu à a curva di ascensione di u pesu di i criaturi prematuri hè più lente cà quellu di un criaturu à termine, perchè ingesta assai piccule quantità di latte. In generale, durante u sughjornu in ospedale, u zitellu, ognunu di elli pò inizialmente perdere pesu. Pocu à pocu hà da cumincià à ricuperallu è ùn significa micca chì i dui u recupereranu à listessa velocità.

Per assicurà vi, vi diceremu chì a maiò parte di i zitelli prematuri uttene un sviluppu psicomotoriu adeguatu, ma, manghju guasi tuttu à un ritmu più lente cà l'altri bebè. Avianu spessu muvimenti micca coordinati à l'iniziu, è i so membri alternativamente rigidi è flaccii. Ma, cù una stimolazione adeguata, farete chì tuttu và bè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.