Milioni di zitelli stanu in casa per via di u Coronavirus

coronavirus

U coronavirus sbilancia a sucietà. In Madrid, La Rioja è altre cumunità in Spagna, parechje scole anu chjosu e so porte cum'è misura per rinfurzà u coronavirus. I zitelli ponu spannà u coronavirus assai facilmente ma u so prognosticu in casu di cuntagiu diventa più benignu.

Ma indipendentemente da u panorama generale, ci sò milioni di genitori in u nostru paese chì anu trovu i so figlioli in casa durante a notte durante l'ore di travagliu. Ci sò e persone chì ponu sceglie di telecummute, altri solu ùn ponu micca.

I genitori si sentenu disperati perchè ùn sanu micca cosa fà per esse capace di cunghjucà i zitelli è u travagliu, in particulare quelli chì ùn anu micca l'aiutu di i so missiavi è vicini. Hè una situazione atipica, nova per tutti, è dunque, duvemu tutti lancià per fà a vita più faciule cum'è cumunità.

Alcuni consiglii ponu esse:

  • Parlate cù i vicini è dumandate nantu à i so turni di travagliu in modu chì pudemu turnà a cura di i zitelli.
  • Parlate cù a cumpagnia per circà una certa flessibilità di u travagliu, almenu per a durata di e misure di cuntenimentu rinfurzate causate da u coronavirus.

Hè impurtante micca d'alarmà i zitelli è pruvà à truvà tranquillità in u ghjornu à ghjornu, cù rutine è duveri di u ghjornu ... ùn sò micca vacanze, hè una situazione atipica chì ùn avemu mai avutu à campà, ma cum'è in ogni sucietà , avemu bisognu d'alcuni altri per pudè fà e cose bè. Chì i zitelli dumandinu, ùn allarmate micca o allarmate troppu, ùn vogliu micca finisce tutte e pruviste di i supermercati ...

Questu, cum'è tuttu, passerà ... Ma dipende da e stesse persone chì tuttu và megliu o chì diventi un caos temutu da tutti. Hè a nostra rispunsabilità cum'è sucietà, perchè simu tutti in questu inseme. U coronavirus hè diventatu un grande nemicu di l'umanità, ma hè necessariu stà calmu è seguità l'istruzzioni di l'autorità sanitarie.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.