Misbehavior in i zitelli da 4 à 5 anni

u zitellu si burla di qualcunu

Sentite chì avete trattatu, o luttendu cun, un zitellu sfidau? Probabilmente, u so misbehavior apparentemente fora di cuntrollu hè adattatu per u sviluppu. In fattu, ancu i zitelli più boni cumpurtati pò misbehave volte. Ma ci sò cunsiglii è strategie per aiutà à capisce u so cumpurtamentu è gestisce in modu adattatu. Pone limiti cù u vostru zitellu, rinfurzà a cuuperazione è facultà ellu dendu l'opzioni. Hè bonu di ricurdà chì a disciplina ùn hè micca una punizione, è per mezu di a disciplina propria aiuterà u vostru zitellu à diventà una persona rispunsevule è equilibrata.

Questi cunsiglii è strategie vi aiuterà quandu ùn site micca sicuru o sicuru cumu risponde à u vostru zitellu di 4 o 5 anni. Puderete ancu esse capace di prevene alcuni di sti cumpurtamenti cattivi. Un zitellu chì si cumporta regularmente pò esse frustrante, ma ancu u zitellu megliu cumportatu pò esse misbehave in occasione. I zitelli chì si cumportanu male ùn sò micca sempre maliMancu quelli chì si cumportanu bè sò sempre boni.

Perchè un zitellu si porta male?

un zitellu cattivu si porta male

Quandu u zitellu cresce, sviluppanu un sensu più forte è più consistente di a so propria identità. Ùn site più dipendente di i vostri parenti o di i caregivers cum'è prima, è ancu pò esse un pocu ribellu. gattivu cumpurtamentu hè a manera di un zitellu di affirmà si. Dunque, quantunque sia difficiule per voi di vedelu cumportamentu male, hè in realtà abbastanza normale per a so età.

Ci vole u tempu per i zitelli per amparà à gestisce e so frustrazioni è amparà à cumunicà bè. Quandu i zitelli guadagnanu l'indipendenza, testanu i so limiti, è quelli di l'altri. I zitelli sperienze assai e so emozioni perchè ùn sò micca capaci di regulà o ùn anu ancu a capacità verbale di spressione quelli emozioni di rabbia, frustrazione, delusione o tristezza. Finu à avè sviluppatu più cuntrollu di l'impulsu, a so frustrazione pò finisce cum'è un cattivu cumpurtamentu quandu ùn hè micca veramente. Stu autocontrollu principia à sviluppà da l'età di 4 anni.

Cunsiglii per trattà cù u malu cumpurtamentu in i zitelli

A più impurtante di ricurdà hè chì I zitelli di 4 o 5 anni spessu ùn piglianu micca una decisione cuscente di misbehave. U so cumpurtamentu sfidau hè un effettu secundariu di amparà ciò chì u mondu hè cum'è, è cumu e so grandi emozioni è interazzione s'adattanu in questu. Per insignà cumpetenze di regulazione emotiva è risponde à u vostru figliolu o figliola cù a calma è l'empatia farà una longa strada per frenà tali misbehavior. I seguenti cunsiglii vi aiuterà à cumincià à avè un pocu più di pace è di cunniscenza in a vostra casa.

Stabilite limiti per correggerà u cattivu cumpurtamentu

zitellu trà cuscini

I zitelli di 4 o 5 anni anu bisognu di limiti, ancu elli volenu. Ùn hè micca solu impurtante di riparà elli, ma ancu assicuratevi chì u vostru figliolu o figliola sapi chjaramente ciò chì sò. Per esempiu, s'è vo esce da a casa, pudete dì: "Ricurdatevi, avete sempre à strincà a manu in a strada" o "Ùn ci battemu micca, se vulete ricuperà u to ghjoculu pudete dumandà bè". O, s'ellu à u cuntrariu, si cumporta male, si pò dì "Vecu chì oghje avete a durazione di ghjucà senza rompe e cose, vulite chì andemu à u parcu?"

Rinfurzà u bonu cumpurtamentu

Hè cum'è bonu di chjamà ellu quandu face qualcosa di male cum'è quandu face e cose bè. Hè impurtante chì a lode sia u più specificu pussibule, è ricunnosce u sforzu chì avete fattu. u vostru figliolu o figliola quandu facia, ùn lode micca a fine di u béton. Hè impurtante chì e vostre parolle fucalizza nantu à u bonu cumpurtamentu è micca criticà u vostru zitellu cum'è persona. Per esempiu, dà risposte cum'è "Grazie per a pulizia di a vostra stanza!" O "Hè cusì bellu quandu sparte cù a to surella!" È hè ancu impurtante per evitari cumenti cum'è "Sì cusì goffa!" O "Tu mi dai sempre guai!"

Tenite in mente chì a disciplina di un zitellu o di una zitella di 4 o 5 anni chì hà un cattivu cumpurtamentu ùn significa micca cuntrullà ellu. Il s'agit de lui apprendre à se contrôler. Ùn pensate micca à a disciplina cum'è una punizione, ma cum'è una manera di insignà à u vostru figliolu o figliola ciò chì hè currettu è ciò chì ùn hè micca. Sta capacità serà assai utile per ellu per trasfurmà in a nostra sucetà in u futuru.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.