pedi gonfi dopu à u partitu

gravidenza pedi gonfi

Avè i pedi gonfi durante a gravidanza hè assai cumuni, di solitu in l'ultimu trimesteru, quandu u tempu di parto hè vicinu. Tuttavia, hè ancu assai cumuni chì stu prublema ferma ancu dopu à dà nascita. Cum'è u ventre ùn sparisce micca immediatamente, nè e caratteristiche fisiche chì vi accumpagnanu durante a gravidanza.

Ancu s'è a maiò parte di e donne imaginanu o speranu chì quandu partenu da a sala di parto, u so corpu tornerà à esse più o menu normale, a verità hè chì dopu à uni pochi di ghjorni è ancu settimane, i cambiamenti ùn cumincianu micca à esse nutatu. Almenu per a maiò parte, perchè assai donne anu una ricuperazione assai più veloce è hè sempre cumplettamente normale.

Perchè i pedi sò gonfi dopu à u parto?

Avè i pedi gonfi hè tutale normale, sia chì vi succedi durante a gravidanza o s'ellu dura per uni pochi di ghjorni dopu à dà nascita. Hè una caratteristica cumuna pruduciutu da i cambiamenti fisichi di u gravidenza stessu, com'è u risultatu di a retenzioni di fluidu, i cambiamenti hormonali è altri fatturi, cum'è u calore o a manera di vestitu.

Dopu à u partitu, hè cumuni di avè i pedi gonfi, soprattuttu quandu una cesareana hè realizata è in i partiti chì duvete bisognu. induce u travagliu cù medicazione cum'è oxytocin. Tuttu quellu medicazione in dosi grande chì hè amministratu in questi tipi di partitu deve esse eliminatu da u corpu è ùn hè micca qualcosa faciule. Tuttu piglia tempu è avete da lascià u corpu torna à u so statu à u ritmu chì hà bisognu. In parechji casi, ponu stà cusì per ancu una settimana o duie dopu à dà nascita, cusì hè impurtante per esse pazienti.

Fatturisti chì influenzanu quandu si tratta d'avè i pedi gonfi dopu à u parto sò:

  • Aumento di pesu: soprattuttu s'è vo avete guadagnatu assai chilò durante a vostra gravidenza, avete più prubabile di soffre di gonfiore è chì ferma dopu à u parto.
  • Una dieta ricca di sodiu: l'alimenti ricchi di sodiu sò assai dannusu per parechje ragioni, in a gravidanza, ponu causà inflammazioni in l'estremità.
  • Ritenimentu di fluidi: s'è vo avete nurmalmente a retenzioni di fluidu, hè assai prubabile chì durante a gravidanza è dopu à u partitu soffrenu.
  • gravidenza multiple: in e donne chì aspittàvanu più di un zitellu, hè un disordine assai cumuni, postu chì guadagnanu più pesu in modu normale è u so corpu subitu trasfurmazioni maiò.
  • L'alte temperature: Sì vi vanu in una zona naturali calda o passanu a vostra gravidenza durante i mesi caldi, hè assai prubabile di avè stu disordine.
  • Cumplicità di gravidenza cum'è preeclampsia: unu di i sintomi di preeclampsia hè a inflamazioni di l'estremità, scopre di quale hè u ligame.

Cumu migliurà a inflamazioni di i membri

Pudete ancu fà parechje cose per migliurà l'inflamazioni di u pede è di i membri. Per esempiu, principià cù riduce l'ingesta di sali per riduce a retenzioni di liquidi. Hè ancu assai impurtante per aumentà a vostra ingesta d'acqua per drenà tutta quella retenzioni. Evite di passà troppu tempu in a listessa pusizioni, nè seduta per un bellu pezzu vi favurisce, nè passanu troppu tempu in piedi senza cambià a vostra postura.

Quandu site à pusà, pruvate à avè i vostri pedi per prumove a circulazione di sangue. Applicà acqua fridda nantu à i gammi realizà un massaggio da l'anchje à i ghjinochje, in movimenti circulari è cù l'acqua più freti chì pudete suppurtà. Aduprate robba còmuda, per chì nunda oppresse u vostru corpu per chì u sangue circula currettamente, ancu s'ellu hè caldu, sarete più còmode cù vestiti freschi chì ùn si fermanu micca à a pelle.

Infine, se i vostri gammi sò assai gonfi dopu à u partitu è ​​ùn migliurà micca dopu à uni pochi di ghjorni dopu à i cunsiglii, pudete pruvà e terapie antiinflamatorii. Andate à un specialista in fisioterapia per e donne incinte, cù questi cunsiglii è u so aiutu vi truverete prestu cum'è novu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.