Perchè a mo figliola si face male?

emuzione di dulore

Hè logicu chì site inchietu è scuntentu quandu si scopre chì a vostra figliola si face male, a prima cosa chì ci dumandemu hè perchè? A risposta corta hè chì ella Ùn site micca riesciutu à sviluppà strategie sufficienti per superà l'adversità. Questa hè a risposta corta, ma micca a faciule.

Spiegemu quì sottu perchè a vostra figliola pò esse ferita, l'effettu di cuntagione chì ci hè in l'adulescenti (in particulare) è alcuni raccomandazioni quandu trattanu u prublema. U primu hè di cunsultà un prufessiunale.

Perchè a mo figliola si face male?

dulore autolesionante
Tutti passemu per situazioni in a vita chì superanu e nostre capacità per trattà cun elli. In generale, di solitu sviluppemu strategie nove, amparate è testate in altri cuntesti chì ci portanu à superà sta situazione. Ma questu ùn hè micca sempre u casu, ci sò e persone chì ùn riescenu micca è allora, si rivolgenu à altri viaghji menu emozionalmente sani. Unu di elli pò esse auto-dannu.

Tenite à mente chì se a to figliola si face male travaglia una situazione assai dura, site difficiule à trattà. I zitelli, l'adulti è l'adulescenti tendenu à inflige stu dannu in u privatu, cum'è una espressione di dolore emotivu profondu chì ùn sanu micca cumu canalizà altrimenti.

In u l'auto-dannu di a zitiddina si faci in a listessa proporzione trà masci è femine, ma più tardi in l'adulescenza, ci hè una incidenza più alta in e donne. Altri fattori chì si ponu osservà sò chì anu prublemi di sonnu, perdenu l'appetitu, alopecia, onicofagia, hè chì si mordenu e unghie.

Chì hè cunsideratu cum'è ferita?

auto-dannu

Per continuà cù l'analisi di perchè a vostra figliola si face male, cercheremu di determinà chì tippu di ferite si verificanu di solitu. Per esempiu, muzzicà, taglià, colpisce forte, marcendu a pelle cù pressu cù l'uggetti. Se osservate di modu regulare stu cumpurtamentu in a vostra figliola, hè ora di mette si in manu à un prufessiunale, chì duverà guasi sicuramente ancu accumpagnalla.

Quasi sempre adolescenti chì si danneghjanu, tagliandusi per esempiu, mancanu e cumpetenze emotive per identificà ciò chì sentenu, è per gestisce l'emuzione. Dannu stessu ùn sò micca un tentativu di suicidiu, cum'è in parechji casi si crede. In queste persone, u sintimu di culpabilità per ùn pudè aiutà è l'assunzione di responsabilità sò generalmente assai marcati. Hè un modu di castigassi per falla.

Ci sò certi adulescenti, masci è zitelle, chì si ponu ferì per attirà l'attenzione o perchè volenu mette in un gruppu induve questu hè una pratica standard. Hè ciò chì hè statu qualchì volta chjamatu l'effettu di cuntagione. A facilità cù a quale tutti i generi d'infurmazioni nantu à cumu si ponu dannighjà si ponu truvà in ligna hà fattu cresce i numeri trà i più vulnerabili.

Cumu aiutà à qualchissia chì si face male?

auto-dannu

Cumu l'avemu indicatu prima, dumandate un appuntamentu cù un bon prufessiunale chì tratta di l'aspettu emotivu di l'essere umanu, se vulete aiutà a vostra figliola. Ma vi cunsigliemu ancu di piglià una attitudine calda, intelligente è affettuosa versu ella. Propiu avà hà bisognu di voi.

Arricurdatevi chì u capacità di capisce, sprime è gestisce l'emozioni si ampara in l'ambiente u più vicinu, per via di a relazione affettiva chì i figlioli è e figliole anu cù i so genitori. Di fronte à sta situazione, voi stessu vi dumandarete è analizà quelli perchè? Forse hè ora di ricunnosce umilmente chì site una mamma fallibile cum'è noi tutti simu, accettate i vostri errori.

Esse totalmente onestu è trasparente cun quelli chì vi aiutanu, è cunsistenti à a fine cù u trattamentu psicologicu. I cambiamenti seranu impurtanti, è vi ponu fà crede chì tuttu hè statu superatu, ma tene a vostra assistenza è quella di a to figliola, finu à chì u spezialistu a dimette. Altrimenti pò ricadere. Hè estremamente impurtante chì a to figliola ricevi un sustegnu da a famiglia, da a capiscitura, senza interrugassi nè ghjudicà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.