Perchè mi sentu una cattiva mamma ?

Bad mamma

A maternità hè cusì idealizzata chì quandu u tempu vene per noi di ghjucà un rolu cusì impurtante in a vita, pudemu Venite à sente chì ùn site micca tuttu ciò chì imaginate cum'è mamma. In fatti, e donne spessu si dumandanu perchè mi sentu una cattiva mamma s'ellu facciu tuttu per i mo figlioli, nutre, cura di elli è dà tuttu u mo amore. Pruvate duramente per fà li felici, ma sempre, mi sentu chì ùn hè micca abbastanza.

Ddu sintimu hè pienu d'auto-esigenza, aspittà è u desideriu di cumpiendu u desideriu di esse a megliu mamma in u mondu. Tuttavia, u listessu sintimu hè quellu chì ùn vi permette micca di vede chì i vostri figlioli ùn anu micca bisognu di voi per esse una super mamma, avete solu bisognu di esse voi perchè per elli sì a megliu mamma. Hè colpa di a sucetà chì ti senti una cattiva mamma ? Hè pussibule, ma pò ancu esse per i seguenti motivi.

Mi sentu una cattiva mamma, sò ?

Ci sò parechje circustanze chì ponu guidà una donna à sente male mamma in i tempi diffirenti di a vita, ancu in u stessu ghjornu. Ogni notte andate à lettu pensendu chì u ghjornu dopu fate megliu, chì vi passate più tempu à ghjucà cù i vostri figlioli, vi travaglià pè ottene menu arrabbiatu è avè più mumenti di famiglia di qualità. Ma u ghjornu dopu ghjunghje è u travagliu, i prublemi, a mancanza di tempu, l'obligazioni, l'absenza di u tempu individuale è una mansa d'altri motivi, facenu perdi tutti quelli desideri di notte.

Chì ti face una cattiva mamma ? Micca in tuttu, ciò chì tutti i vostri obbligazioni facenu di voi hè una persona normale, carne è sangue, cù sentimenti, brami è bisogni insoddisfatti. Questu ùn significa micca chì ùn deve micca fà nunda per migliurà. chì sintimu, perchè invece di ottene megliu pò esse peghju è trasfurmà a vostra rilazioni cù i vostri figlioli in qualcosa di assai cumplicatu.

truvà tempu per sè stessu

Hè impussibile di pudè piglià a cura di i zitelli currettamente s'ellu ùn avemu micca cura di sè stessu. E mamma anu ancu bisogni, andendu per una spassighjata sola, shopping senza zitelli intornu, piglià una doccia in pace o esce per un caffè cù l'amichi. Ognunu hà gustu è una manera di sentu megliu è truvà un modu per suddisfà quellu bisognu serà un primu passu assai impurtante di piantà di sente cum'è una cattiva mamma.

Per l'altri donne, u listessu sintimu pò esse unu di i mutivi per quessa chì sentenu chì ùn sò micca a megliu mamma in u mondu. Perchè a sucetà ci insegna chì una mamma deve esse altruista, dedicata à l'amore è a cura di i so figlioli è chì cercanu a so felicità sopra à tuttu. Quandu ùn senti micca cusì, quandu sapete chì avete bisognu di qualcosa di più per sè stessu, pudete sentu chì site una cattiva mamma.

Fortunatamente, oghje quellu pensamentu hè sempre più anticu è e donne chì sò mamme avà sapemu chì a maternità ùn hè micca sinonimu di a perdita di a so propria individualità. Ancu s'ellu ci sarà sempre ghjente cù una mentalità più antica chì pò fà vi sentite male, voi stessu duvete sapè chì a vita hè cambiata, chì ancu i zitelli anu bisognu di spaziu cresce è chì a cura di sè ùn ti face micca una mamma peghju.

Cumu sapè s'ellu sò una bona mamma ?

Esse quì per i vostri figlioli, piglià cura di elli è insignà li à esse bona ghjente, educà in valori cum'è empatia, sulidarità, travagliu o sforzu, sò e cose chì facenu una donna una bona mamma. Ridite cù i vostri figlioli, ghjucate cun elli cum'elli volenu, lasciateli qualchì volta fà e regule in modu chì sentenu chì sò impurtanti. Ascoltate ciò chì anu da dì, perchè cusì pudete amparà assai da i zitelli.

Hè a chjave per esse una bona mamma, esse presente, esse cuscenti è sapendu chì i zitelli sò esseri individuali cù a so propria identità. Ma mentre valutendu sè stessu cum'è una persona, perchè esse mamma ùn impedisce micca di esse donna, cumpagnu, figliola o amica. U vostru rolu principali serà quellu di esse una mamma, ma tutti l'altri sò quelli chì custituiscenu a vostra propria persunalità.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.