Perchè u mo figliolu hè assai inquietu

Pioggia assai inquieta

U vostru figliolu hè assai nervosu, ùn stà fermu è pensate chì hè iperattivu? Pò esse o pò esse solu un zitellu assai inquietu. Vi dicemu alcune linee guida trà un zitellu, una zitella, energicu è unu cù un disordine, è hè chì ùn hè micca cusì faciule dì chì u mo figliolu hè iperattivu. I casi in cui u livellu di iperattività hè sopra u normale deve esse rilevatu

Circheremu ancu di aiutà vi dendu una seria di idee cù chì pudete canalizà u so putenziale. È ricordate, un zitellu sanu serà quellu chì si move, hè inquietu mentale è fisicu. Dunque quandu u vostru figliolu hè smaritu per qualchi ghjornu, allora hè ora di inchietassi.

U mo figliolu hè assai inquietu o iperattivu?

Agitatu

Pare chì oghje ghjornu ogni zitellu chì sia assai inquietu sia classificatu in u disordine d'iperattività di deficit d'attenzione (ADHD). Ma pò solu esse un zitellu inquietu, cummossu, maliziosu, impulsivu, energicu, vale à dì: un zitellu.

Per un zitellu avè assai energia va bè, ma s'ellu ùn sà micca cumu canalizzallu, pò esse cumplicatu, per ellu è a so famiglia. Ciò chì anu bisognu sò mezi di sfiatassi, capiscitura, alte dosi di pazienza è rende i limiti assai chjari. Sti zitelli, in generale, richiedenu ancu una attenzione maiò è una prugrammazione più chjara.

Se u vostru zitellu hè statu diagnosticatu cun deficit di attenzione da iperattività, u prufessiunale chì a cura di ellu vi darà una serie di linee guida è raccomandazioni per fà u ghjornu à ghjornu. Perchè U più impurtante ùn hè micca u livellu di iperattività, ma e difficultà chì pò causà, sia à u livellu di l'apprendimentu, à u livellu suciale è à u livellu comportamentale.

Cumu aiutà un zitellu inquietu

yenga

Se u vostru figliolu hè assai inquietu è ùn sapete chì fà, vi daremu alcune idee per aiutallu. Un zitellu inquietu hà bisognu di più risposte cà una chì ùn hè micca, ci vole à sapè di più cà chiunque altru ciò chì accadrà. Sì tutti benefizianu di a rutina, u to figliolu a ferà ancu di più. Hè cunsigliatu di parlà li di u so ghjornu à ghjornu, di mantene a disciplina cù e so abitudini è di ripete tutti i passi da seguità in modu amante.

Se un zitellu ùn hè micca chjaru nantu à i limiti, si sentenu persu, senza cuntenimentu, chì causerà nerviosità è insicurezza. Duverii mantene regule ferme ma cumplette; è ùn li cambiate micca in permanenza o esitate à dumandà vi di rispettà.

À i zitelli assai inquieti li piaci à sentasi utiliSicuramente avete osservatu sta attitudine in u vostru figliolu. Lasciate chì l'energia serve per aiutà cù i travaglii di casa, secondu a so età. Benintesa, pigliate à u parcu, gode di l'aria aperta u più longu pussibule. Ghjucà à u sport Vi aiuterà ancu assai per canalizà megliu tutta a vostra energia.

Alcuni suggerimenti per calmà un zitellu assai inquietu

zitelli di creatività

Ùn ci hè nimu chì cunniscia u vostru figliolu megliu cà voi. Attenti à e so bandere rosse. Per esempiu, se u zuccheru stimula troppu, evite di dà li dolci. O sì site nervosu per qualcosa, una festa d'anniversariu, e note, parlà cun ellu di u sughjettu in una manera simplice. Questu rinfurzerà a so fiducia, à questa età sì sempre a so principale fonte di sustegnu.

Un bagnu cù acqua calda è un massaggio per appacià i so spiriti sò sempre apprezzati, à ogni età. I zitelli inquieti facenu ancu assai bè facendu attività chì impegnanu a so attenzione è sviluppanu abilità motorie fini, cume puzzle, ghjucà à a pasta, pittura di i diti, o ghjochi di custruzzione. Ancu se à u principiu li costa un pocu, à a fine resteranu accurdati,

In casa si pò praticate inseme qualchì tecnica di rilassamentu. I zitelli di solitu participanu à elli cun piacè, se spiegate bè di chì si tratta. Una volta chì si rendenu contu di quantu si sentenu bè, u faranu guasgi da solu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.