Quandu piglià u mo figliolu à u psicologu

porta u mo figliolu à un psicologu

Sapendu quandu hè necessariu di piglià un zitellu à un psicologu ùn hè micca faciule, soprattuttu perchè i tanti preghjudizii chì esistenu in questu sensu. Quandu pensate à i terapisti, hè inevitabbilmente assuciatu cù qualcosa di male. Ancu di più quandu si tratta di purtà un zitellu, perchè a prima cosa chì si pensa hè s'ellu hè un cattivu babbu o mamma. Tuttavia, andà in terapia hè qualcosa di cumuni, normale è sopratuttu, assai utile in certi casi.

Ci hè parechje ragioni per quessa hè necessariu di cunsultà un psicologu, in l'adultu è in a zitiddina. È in parechji casi, per l'adulescenti pò esse essenziale perchè solu allora ponu truvà l'arnesi necessarii cù quale gestisce tutti quelli cambiamenti hormonali, fisichi è emutivu chì si verificanu quandu entranu in a pubertà.

Per ogni babbu o mamma, l'ideale seria di pudè gestisce ogni situazione chì pò esse in casa cù i so figlioli. Tuttavia, ci sò parechje circustanze chì facenu questu incompatibile. Prima, perchè i zitelli anu una tendenza à evitari i genitori, perchè anu a paura di disappointà o solu perchè a relazione diventa tensa cù e diffirenzii è diventa sempre più difficiuli di mantene a cumunicazione.

In altri casi, ci sò di solitu situazzioni cumplessi per i zitelli è i genitori, cum'è i primi rilazioni d'amore, i so disappointmenti cunsequenti, e difficultà suciali o i prublemi chì implicanu à ricunnosce sè stessu è à ritruvà in stu grande mondu pienu di ghjente. Cusì, andà à u psicologu hè u megliu modu per aiutà u vostru zitellu, perchè micca solu ùn hè micca male, hè u megliu chì pudete fà per elli. L'aiuterete à risolve i so prublemi in modu rispunsevuli è maturu, perchè hè per quessa chì i terapisti sò.

Avà, hè più prubabile chì vi truverete affruntà u prublema di detectà s'ellu hè o micca u tempu di piglià u vostru zitellu à u psicologu. Cù sti linee guida pudete valutà megliu a situazione è sapete chì u megliu modu per aiutà u vostru zitellu hè di cuntattà un terapeuta.

prublemi di cumpurtamentu

Spessu quandu si ghjunghje à u adolescenza i zitelli sviluppanu diversi prublemi di cumpurtamentu. Certi circustanze ponu purtari i zitelli à esse irritabili, disubbidienti, cù difficultà à rilancià in casa in modu normale. Altri cambiamenti di cumportamentu ponu ancu accade. obsessioni, tic nervosi è ancu aggressività. Tutti questi signali sò un avvirtimentu chjaru chì hè necessariu di piglià u zitellu à u psicologu.

Cambiamenti in a manera di manghjà

L'adulescenza hè ancu accumpagnata da cambiamenti fisichi chì causanu diversi prublemi in i zitelli è i zitelli. Cumplessi, mancanza d'autostima, a necessità di adattassi in l'ambiente suciale, sò alcune di e cause di u principale (ED) disordine di l'alimentazione compulsiva. Se detectate chì u vostru figliolu o figliola cambia a so manera di manghjà, in eccessu o in carenza, s'ellu si cumincianu à dimustrà u rifiutu di u so propiu corpu o l'urgente bisognu di migliurà a tutti i costi, hè un bonu tempu per cunsultà un psicologu.

avvenimenti di famiglia

A volte e famiglie passanu per ogni tipu di situazione dolorosa è in a maiò parte di i casi l'emozioni di i zitelli sò trascurati. Separazioni, morte di parenti vicinu o un cambiamentu di residenza, spessu causanu prublemi in i zitelli chì ponu purtà à cambià u so cumpurtamentu. Tutti sò situazioni dolorose in una manera o in l'altru è i zitelli l'aspittàvanu da u fondu, senza esse cunsideratu, senza sapè a so opinione o senza pensà à ciò chì anu bisognu. A megli manera di gestisce alcuni di sti cambiamenti vitali hè, una volta, di piglià u vostru zitellu à un psicologu.

Eccu alcuni linee guida per sapè s'ellu duvete piglià u vostru zitellu à u psicologu, ma ci sò altre ragioni. Ùn aspittà micca chì sia troppu tardi, fate un appuntamentu cù un terapeuta è aiutate u vostru zitellu à gestisce i so prublemi in u megliu modu pussibule.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.