Quandu si principia à cumprà per u zitellu

Quandu cumprà e cose di u zitellu

U tempu per cumincià à cumprà e cose per u zitellu hè senza dubbitu unu di i più speziali di l'attesa dolce. 'Perchè si tratta forma tuttu ciò chì u zitellu hà bisognu chì ghjunghjerà à u mondu, chì vi vulete chjappà cù vestiti, ghjoculi, accessori è ogetti chì riempianu a vostra vita. Ancu s'è parechje famiglie anu dubbitu quandu anu da principià è ancu di ciò chì cumprà.

Hè prudente d'aspittà uni pochi di settimane prima di cumincià à riempia a stanza chì serà u zitellu, perchè sfurtunatamenti ponu accade cose chì complicanu a gravidanza. Inoltre, ricordate chì un zitellu chì vene in u mondu, ancu s'ellu a faci senza alcuna pussessu materiale, l'unicu ciò chì hà bisognu hè l'amore è l'alimentariu chì a so mamma li furnisce. Dunque, ùn deve micca affruntà, o cumprà cose in eccessu chì ùn avete mancu bisognu.

Cose per u zitellu, quandu cumincià à cumprà?

I primi ghjorni di gravidenza

Hè assai normale per esse tentatu di cumincià à cumprà cose per u zitellu appena sapete chì site incinta, ancu s'ellu ùn hè micca cunsigliatu. I primi simani di gravidenza pò esse assai duru emotivamente parlante. Ci sò parechje paure è incertezze chì sò generalmente micca risolte finu à u primu trimesteru, è cumincianu à cumprà e cose pò aumentà u stress è u timore chì qualcosa andarà male.

Dunque, hè un bonu tempu per cumincià i primi acquisti Hè dopu à l'ultrasound di 12 settimane. Chì serà programatu da u principiu in u seguimentu di a gravidanza da a Sicurezza Soziale. In quellu appuntamentu avete a cunvinzione chì Finu à tandu, tuttu va normale.. Sò più rilassatu postu chì pudete vede u vostru futuru zitellu per a prima volta è hè un bonu tempu per cumincià à cumprà.

Intantu, per mitigà u desideriu di cumprà ogni cosa bella chì vede, pensendu à u vostru zitellu, pudete principià per fà una lista di e cose chì avete veramente bisognu. Questu modu sarete preparatu è puderà cumprà ciò chì avete bisognu, postu chì assai mamme tendenu à cumprà in eccessu. Per evità rifiuti inutili, vi dicemu ciò chì hè essenziale chì u vostru zitellu hà bisognu in e so prime settimane di vita.

Essenziali per u zitellu in e prime settimane

vestiti di u zitellu

A prima cosa chì duvete pensà hè qualchì vestitu, ma senza scurdà chì u cunfortu hè primurosu. Un novu nascitu hè dilicatu è ogni cambiamentu di robba pò esse un momentu stressante si a robba ùn hè micca sceltu bè. Cusì, hè cunsigliatu di circà i bodysuits è i pijami chì fighjanu in fronte, chì ùn anu micca zippers o elementi chì ponu esse fastidiosi è sempre, in cuttuni è materiali nobili.

Averete ancu bisognu di certi ogetti, cum'è un mini crib per u zitellu per riposu. Una bagnera portatile facilità assai u compitu di bagnu, è ancu esse necessariu di avè qualchì pruduttu cosmeticu adattatu. You vi dinù hannu a priparà qualchi ghjustu in casu, cum'è pacifiers di diversi materiali è un sterilizzatore per u micru chì hè assai praticu.

Qualcosa chì ùn pò esse mancatu hè un sediu di rete di u zitellu per a vittura, postu chì quandu abbandunà l'uspidale, duverà esse stallatu per trasportà u zitellu in casa. E, sicuru, ùn vi scurdate di preparà un bon arsenale di diapers, cuminciendu cù a taglia zero. Tenendu in contu chì U neonatu spende una media di 10 pannolini à ghjornu, Serà assai cunvenutu per avè un bonu numaru di diapers.

Quessi sò e cose chì pudete bisognu per u vostru zitellu in e so prime simane è induve pudete cumincià à cumprà cose di u zitellu. Ùn overbuy cose, cum'è u zitellu cambia cusì rapidamente chì hè assai normale chì a mità di e cose sò lasciate inutilizate. Andate à cumprà parechje cose, senza trascuratà a cosa più impurtante, chì in fine ùn hè nunda di più chè l'amore è a prutezzione di e persone più impurtanti per u nascitu, chì sò mamma è babbu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.