Risorse per travaglià l'emozioni cù i zitelli

emozioni

Cunnisciamu u impurtanza di l'emozioni è a so gestioneTuttavia, ùn avemu micca sempre l'utili chì ci permettenu di fà. Vi offremu alcune risorse per travaglià l'emozioni cum'è tristezza, gioia, rabbia, dolore ... chì a gestione curretta provoca certe abilità sociali, cum'è assertività, autostima, empatia. 

Parechji babbi è mamme ùn anu micca e risorse per aiutà à u sviluppu è a gestione di l'emozioni di i so figlioli. Hè per quessa chì hè necessariu per elli di pudè ritruvalli, è di facilità stu travagliu, chì hè dighjà fattu in aula è in altri spazii educativi è suciali. 

Risorse per travaglià l'emozioni da 0 à 6 anni

Unu di i primi esercizii chì ogni zitellu faci naturalmente hè interpretà a faccia. Eccu cumu si noterà quandu a vostra mamma hè in còllera, triste o felice. Per travaglià cù i zitelli in emozioni pudemu insegnalli una serie di Disegni in chì i persunagi mostranu questi sentimenti.

Avemu digià citatu u libru in certe occasioni Emutivu, in quale ci sò più di 22 emozioni sfarenti, è da quale pudete scaricà u ricordi per travaglià l'emozioni cù i zitelli. Certe volte ùn hè micca cusì faciule, ancu per l'adulti, di discrive se avemu rabbia, impotenza o frustrazione, per esempiu.

l video chì pudete truvà in YouTube o in altri canali aiuterà ancu i vostri zitelli à sente empatia per i caratteri è à sparte quelle emozioni di solitudine, sorpresa o illusione. A rabbia hè un'emuzione chì hè di primura per amparà à gestisce bè à queste età. 

Gestite l'emozioni da 6 à 12 anni

capelli ricci in i masci

Ricumandemu di cumincià à sti età ghjochi cullettivi cù altri masci è femine in cui ognunu si manifesta è interagisce cù e so propie emozioni. Per esempiu, a attellu induve i zitelli cumpletanu una storia, o solu finisce una frase. L'eserciziu ùn pò finisce quì ma l'emozioni chì sò nate ponu esse raggruppate inseme, o pudete parlà di quale sò cuntradittorii l'uni à l'altri.

Un altru di i ghjochi chì pudete fà in casa hè "Scuprite cumu site"Hè altamente raccomandatu di travaglià nantu à l'identità è a percezione chì ogni zitellu hà di sè stessu, e so emozioni è sentimenti. Cumencia cù a Self Description a fisica è pocu à pocu più qualificativi è aggettivi più suttili sò incorporati.

Ricumandemu ancu una seria di corti, da l'associu La Claqueta in u quale insegnanu valori cum'è l'amicizia, a tulleranza è u rispettu per l'altri. Questi corti sò unu di i numerosi video chì pudete truvà in cui l'emozioni sò travagliate cum'è strumenti fundamentali per a coesistenza.

Da l'età di 9, 10, masci è femine entranu in u preadolescenza. Avà a gestione curretta di l'emozioni hè essenziale per adattassi à i cambiamenti fisichi è psichichi chì si verificanu. Ùn pudemu micca tene l'ormoni rispunsevuli di tuttu. Hè impurtante avè una bona gamma di risorse è adupralli. 

Indirizza l'emozioni in a classe dopu u confinimentu

apatia à a scola

Vulemu parlà di a pagina sviluppata da u Dipartimentu di l'Educazione di a Generalitat in a quale hè offerta genitori è prufessori una seria di risorse per affruntà l'emozioni di studienti, dopu à u ritornu in scole è istituti dopu a chjusura furzata da COVID19.

Cù queste risorse u spazii di riunione, dinamica di riunione cù a distanza suciale raccomandata, attenzione à i bisogni emotivi di quelli zitelli chì sò in traccia di dolu. Ci sò ancu video cun riflessioni spertizie pedagoghi, psiculoghi, campu di l'orientazione, direttori di centru. Sti video sò accumpagnati da guide, Documenti è altri materiali chì aiutanu e mamme à gestisce l'impattu emotivu chì u ritornu in aula hà per tutti.

Credemu chì in altre cumunità sta attenzione serà ancu pagata à a gestione di l'emozioni, di i zitelli, dopu u periodu di u statu di alarma è e vacanze estive.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.