Squadra editoriale

Mothers Today hè un situ Internet AB è a realizemu cun grande affettu, indirizzendu tutti i genitori o e persone in relazione cù u mondu di i zitelli è di l'adulescenti chì volenu scopre informazioni nantu à a maternità, a paternità, a parentela, l'educazione, a psiculugia di i zitelli, a salute di i zitelli, l'artigianatu , ricette per i zitelli, linee guida educative, cunsiglii per i genitori, cunsiglii per i prufessori ... In fin di contu, simu dedicati à analizà l'infurmazioni più impurtanti chì qualsiasi parente, o quellu chì hà figlioli o adolescenti à a so cura, vi pò interessà. Parlemu ancu di famiglia, emozioni, scola, curiosità è assai di più.

A squadra di scrittura hè cumposta da persone chì, in un modu o in un altru, sò cunnessi à u mondu di l'educazione è di a maternità. Spicializata in cuntà tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'addevu di i vostri figlioli. U cuntenutu chì prupunimu hè di alta qualità affinchì avete a migliore infurmazione à a vostra dispusizione. Se vulete sapè di ciò chì pudemu parlà cun voi, visitate a nostra pagina sezzioni!

El Squadra editoriale di Madres Hoy Hè cumpostu da i redattori seguenti:

Se vulete ancu esse parte di a squadra di scrittura di Mothers Today, compie stu furmulariu.

Coordinatore

    Editori

    • Toñy Torres

      A crianza di i genitori hè un mondu eccitante, pienu di sfide chì à volte pò esse travolgenti. L'amore per i zitelli hè infinitu, ma ùn hè micca sempre abbastanza per risolve i prublemi di u ghjornu. A so scuperta nantu à a mo propria pelle mi hà purtatu à investigà di più nantu à a maternità è a parentalità rispettosa. Spartà u mo apprendimentu, aghjuntu à a mo passione per a scrittura, hè diventatu u mo modu di vita. Sò Toñy è vi accumpagnu in u mondu eccitante chjamatu maternità. .

    • Alicia tomero

      Sò Alicia, assai appassiunata di a mo maternità è di a cucina. Amu ascultà i zitelli è gode di tuttu u so sviluppu, hè per quessa chì a curiosità per elli m'hà datu a capacità di scrive qualsiasi cunsigliu chì pò esse datu cum'è mamma.

    • Maria Jose Almiron

      Mi chjamu María José, campu in Argentina, è aghju un diploma in Cumunicazione ma sopratuttu mamma di dui zitelli chì facenu a mo vita più culurita. Mi sò sempre piaciuti i zitelli è hè per quessa chì sò ancu prufessore dunque questu esse cù i zitelli hè faciule è piacevule per mè. Mi piace trasmette, insegnà, amparà è ascultà. Soprattuttu quandu si tratta di zitelli. Benintesa, ancu scrivendu cusì hè chì quì aghjungu a mo penna per quellu chì mi vole leghje.

    • Mari carmen

      Bonghjornu! Amu a scrittura è sò passiunatu, per vucazione è furmazione, di creatività è d'insignamentu, dui di l'aspetti in i quali e mamme amparanu à fà l'urilogia è diventanu cusì veri esperti per i so figlioli.

    • Susana godoy

      Diplomatu in Filulugia Inglese, amante di e lingue, bona musica è sempre cù vucazione d'insignante. Ancu se sta prufessione pò esse cumminata cù scrittura di cuntenutu è in particulare cù a maternità. Un mondu chì amparemu, sentimu è scopremu ogni ghjornu inseme cù i nostri chjuchi, da scumpartà quì.

    Anziani redattori

    • Maria Jose Roldan

      Mamma, pedagoga terapeutica, psicopedagoga è appassiunata di scrittura è di cumunicazione. I mo figlioli mi insegnanu à esse una persona megliu è à vede u mondu in un modu diversu, grazie à elli sò in amparera cuntinua ... A maternità hà cambiatu a mo vita, forse più stanca ma sempre più felice.

    • Ana L.

      Ciao, scrivu nantu à guasi ogni sughjettu perchè ùn puderia micca fà altrimenti. A diffusione di idee, valori è infurmazioni mi pare fundamentale. In particulare u sughjettu di l'educazione, regulata o micca, è a furmazione in i zitelli è l'adulescenti mi pare assai interessante.

    • Marta Castelos

      Psicologu appassiunatu di Intelligenza Emozionale è di sviluppu persunale. Mi piace à fà tuttu u pussibule per chì i zitelli è i so genitori sianu bè, è più impurtante: sia felice, perchè ùn ci hè nunda di più bellu chè di vede una famiglia unita.

    • Sergio Gallego

      Sò u babbu di dui zitelli meravigliosi è mi piace tuttu ciò chì tocca à a pedagogia è à l'educazione. Esse capace di scrive in Mamme Oghje mi aiuta à trasmette tuttu ciò chì aghju amparatu cù l'anni cum'è babbu è maritu di una famiglia splendida.

    • Macarena

      14 anni è mezu fà aghju scontru u mo grande maestru, dui anni dopu una persona chì stà à l'altru nome (Sofia) hè ghjunta in u mondu; Ùn s'assumiglianu micca à i zitelli di i mo sogni perchè sò assai megliu ... Sò ansiosu di dilli cose nantu à ciò chì imparu ... è chì tu mi dica.

    • Ana M. Longo

      Sò natu in Bonn (Germania) in u 1984 è sò figliola di genitori galiziani è migranti. I zitelli sò sempre stati è sò una riferenza in a mo vita; In fatti, aghju studiatu u Bachelor in Pedagogia perchè sapia, da chjucu, chì u mo travagliu duvia esse ligatu cun elli, è sò ancu statu un curatore di zitelli è maestru privatu in certe occasioni. Amu ciò chì facciu, è spergu chì si riflette in i mo articuli.

    • Jasmin bunzendahl

      Sò a mamma di dui zitelli cun i quali imparu è crescu ogni ghjornu. In più d'esse mamma, chì hè u "titulu" di u quale sò u più fieru, aghju un Bachelor in Biologia, un Tecnicu Nutrizionale è Dieteticu è una Doula. Amu studià è ricercà tuttu ciò chì tocca à a maternità è a parentela. Attualmente combinu u mo travagliu in farmacia cù i corsi è attelli chì insegnu nantu à vari temi in relazione à a maternità.

    • Nati Garcia

      Sò una levatrice, una mamma è scrivu un blog dapoi qualchì tempu. Sò assai preoccupatu per tuttu ciò chì tocca à a maternità, l'educazione è a crescita persunale di e donne. Solu per esse infurmati bè pudemu decide chì hè u megliu per noi è a nostra famiglia.

    • Maria Madroñal placeholder image

      Mamma di una luce inspiratrice, futuru pedagogu, tecnicamente decoratore, scrittore eternu in l'ombra, artigiana, cantante è cumpusitore, apprendista di tuttu, maestru di nunda. Innamuratu di l'educazione, a musica è a vita in generale. Positivistu in extremis, tuttu hà una bona parte è s'ellu ùn hè micca, seraghju incaricatu di creà lu. Accantu à a mo piccula, tuttu hè assai più simplice.

    • Valeria Sabater

      Sò un psicologu è scrittore, e mo passioni sò a scrittura è i zitelli. Aiutu li à migliurà e so cumpetenze di basa, à integrassi in stu mondu cumplessu per amparà à esse felici è indipendenti. U travagliu cun elli hè una maravigliosa avventura chì ùn finisce mai.

    • Ale Jimenez

      U me nome hè Ale è sò un Educatore di a prima zitellina. Ùn sò ancu una mamma, ancu se in u futuru mi piacerebbe esse unu postu chì amo i zitelli. Sò ancu appassiunatu di u mondu di a cucina, di l'artigianatu è di u disegnu, hè per quessa chì sò cunvintu chì possu aiutà assai cù l'educazione di i vostri figlioli.

    • Yasmina Martinez

      Mamma in pratica, YouTuber à le volte è Tecnicu di Laboratoriu Superiore. Aghju realizatu u mo sognu di esse una ghjovana mamma, ogni ghjornu hè una nova avventura, è ùn la cambiu micca per nunda! Mi piace esse infurmatu nantu à tutti i prublemi attuali in quantu à a criazione di i nostri zitelli è sparte ciò chì imparu cun voi tutti. Credu fermamente chì i zitelli d'oghje ponu cambià l'avvene di a nostra Terra.

    • Montse Armengol

      Fiera mamma di un zitellu in l'adulescenza. Innamuratu di a vita è di a natura. Amatore di literatura, fotografia è ballu dapoi a mo zitellina. Autodidatticu da a natura è cun un numeru infinitu di prughjetti chì sognu di svegliarmi. Spicializata in psiculugia di i zitelli, a mo prufessione hè a mo passione. Sò sempre statu stupitu da a curiosità di i zitelli per a scuperta è u so putenziale creativu.

    • Marta Crespo

      Bonghjornu! Sò un sociologu è appassiunatu di i zitelli. Facciu video nantu à i ghjoculi chì i più chjuchi di a casa li piace u più. Oltre à esse intrattenuti per elli, saranu capaci di acquistà cunniscenze chì l'aiuteranu in u so prucessu educativu è di socializazione, amparendu à relazionassi cù a so famiglia è u so ambiente in una manera sana è felice.

    • Mel elices

      A mo passione per l'educazione m'hà purtatu à studià prima l'Educazione Primaria è dopu una carriera di Pedagogia. È a mo curiosità (finu à limiti insospettati), mi hà purtatu à investigà temi relativi à l'educazione emotiva, disciplina positiva è genitori rispettosi.

    • Rosana Gadea

      Sò curioso, inquietu è inconformistu, ciò chì mi face interrugà guasi continuamente u mondu chì ci circonda, soprattuttu ciò chì hè ligatu à a maternità è a parentela, duv'ellu stà tantu mitu è ​​falsa cridenza. Mi piace à ghjunghje à a radice, à a causa è da quì, à agisce. Sò furmatu in allattamentu è in prevenzione è prumuzione di a salute di i zitelli.

    • Donlu Musical

      Da chjuca aghju avutu una passione per insegnà à i chjuchi è ghjucà cun elli. Cusì spergu chì per mezu di i mo articuli vi possu mustrà tutti i vantaghji di l'attività di famiglia.