Coronavirus: telefoni è applicazioni cun informazioni precise

In questi momenti vivemu un saturazione di l'infurmazioni circa COVID19, o coronavirus. Migliaia di messaghji, raccomandazioni, bufoni ... tuttu. In mamme oghje raccomandemu e linee d'aiutu di ogni cumunità, l'applicazioni raccomandate è i canali ufficiali se site incinta.

Sicondu tutti l'esperti, troppu infurmazione provoca tanta angoscia quant'è a mancanza di questu. Truvemu u bilanciu. Ascultemu è guardemu e nutizie, ma ùn ne ossessionemu micca è circhemu di truvà e nostre rutine.

Numeri di telefunu d'infurmazione in Spagna

Dapoi l'alarma suciale per u coronavirus, ci sò state telefoni abilitati in tutta a Spagna è in ogni cumunità. Circate quellu in a vostra cumunità autonoma. E grande cumune mettenu dinò stu serviziu à u serviziu di i citadini, è a Catalogna hà una applicazione di prova per i so utilizatori.

  • Andalusia: 900 400 061 sè avete avutu cuntattu cù una persona pusitiva è 955 545 060 (numeru di telefunu Salud Responde) per dumandà dumande nantu à u coronavirus.
  • Aragona: 061.
  • Isule Canarie: 900 112 061.
  • Cantabria: 112 è 061.
  • Castilla la Mancha : 900 112 112
  • Castiglia León: 900 222 000.
  • Catalogna: 061.
  • Madrid: 900 102 112.
  • Navarra: 112 è 948 290 290.
  • Cumunità Valenciana: 900 300 555.
  • Estremadura: 112.
  • Galizia: 061 è 902 400 116, per infurmazione generale.
  • Baleare: 061.
  • La Rioja: 941 298 333 è 112.
  • Murcia: 900 121 212 è 112.
  • Paese Bascu: 900 203 050.
  • Asturie: 984 100 400,

La pagina di u Ministeriu Suciale di u GuvernuIn a sezione di Salute Publica, l'infurmazioni aggiornate sò dispunibuli nantu à u numeru di casi è e zone più colpite. Documentazione, video è audio da scaricà. Cunsiglii nantu à cumu fà u shopping, camminà u cane o eseguisce altre attività.

Applicazioni nantu à u coronavirus

Avà chì simu in casa, avemu ricevutu parechji messaghji nantu à e diverse applicazioni chì pudete installà nantu à u vostru telefuninu è cun quale fà richieste. Pudete ancu vede a carta di situazione di diversi paesi cum'è Spagna, Italia o Stati Uniti. Pudete fà questu finu Google Maps, dunque questu hè un altru modu per amparà a geografia.

L'Organizazione Mundiale per a Salute (OMS) hà lanciatu un bot ufficiale per WhatsApp in chì vi tenenu informatu nantu à l'ultimi dati di coronavirus. Duvete aghjunghje u telefunu +41798931892 à a vostra lista di cuntatti è scrive un missaghju. Ci hè un elencu di dumande frequenti nantu à COVID-19, l'ultime nutizie di l'OMS, è miti nantu à u coronavirus. Pudete truvà sta stessa infurmazione nantu à a pagina, ma allora ùn duverete micca circallu.

D’altronde, dapoi u 14 di marzu scorsu Apple ùn accetta micca l'applicazioni in relazione cù u coronavirus chì vene da entità ricunnisciute cum'è urganizazioni di u guvernu, ONG focalizate nantu à a salute, imprese cun vera rilevanza in prublemi di salute è istituzioni mediche o educative. Amazon s'hè spressu di listessa manera.

Infurmazione Pediatrica è Ostetrica

Sè site incinta o ci sò zitelli chjuchi in casa ùn impazzisce micca circhendu infurmazione nantu à u coronavirus. Cum'è l'avemu dettu prima, avè un eccessu d'infurmazioni pò ancu causà ansietà. In ogni casu, hè megliu chì andiate direttamente versu l'urganizazioni chì preparanu a documentazione.

Per esempiu u Associazione Spagnola di Pediatria (AEP) collabora cù a Direzzione Generale di Salute Publica di u Ministeru di a Salute è di a Cunsumazione in a redazzione di diversi documenti chì riassumenu e prove dispunibili in i sfarenti settori di Pediatria. Tutti questi rapporti è raccomandazioni sò dispunibuli nantu à u web. Ma ricordate chì sò per specialisti.

In quantu à u incinta Finu à avà, ùn hè statu scientificamente pruvatu chì e donne incinte sò più propensi à l'infezzione. U virus ùn hè ancu trasmessu per u latte maternu, dunque una mamma pò dà u so latte à u zitellu senza nisun prublema. Oghje u primu criaturu hè natu da una mamma cun coronavirus, si sà chì u criaturu ùn ne hà, è tramindui sò sottumessi à un rigore cuntrollu.

In modu, l'OCU hà digià avvistatu annantu à l'olii è essenze chì sò vendute è chì ùn prutegenu mancu à pena u cuntagiu. U megliu per prevene hè di lavà e mani assai spessu cù acqua è sapone, è ùn toccà micca a vostra faccia, bocca è ochji.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.