U mo figliolu hà bisognu di un trasplante. Chì hè a bona età?

ragazza d'uspidale

Se u vostru zitellu hà bisognu di un trasplante, a squadra medica chì u tratta A ferà à u mumentu u più adattu, per ellu, è quandu u destinatariu ghjunghji. A bona nutizia, è per mette vi tranquillu, hè chì a sopravvivenza di un trapiantu in età pediatrica hè veramente bona è, in u casu di u fegatu o di u rene, ancu più alta di quella di l'adulti.

Hay parechji tippi di trapianti, è, per furtuna, a scenza avanza assai prestu, ancu in l'implantazione di l'organi in u più chjucu. Osse, tendini, córnea, pelle, core, midollo osseu, sangue di cordone ombelicale ponu esse trapiantati ... tuttu per uttene un scopu unicu: sopravvivenza o migliurazione di a qualità di vita.

Criteri per i trapianti pediatrici

ospedale per i zitelli

Cum'è cù l'adulti, per un zitellu per riceve un trasplante, hè ci vole à esse un donatore. Avemu a furtuna di campà in Spagna, induve l'impositu è sensibilizazione à a donazione hè assai altu, certe volte u più altu di u mondu. E donazioni sò altruiste è anonime.

U zitellu o a zitella entre in a lista d'attesa, ùn importa quanti anni abbiate, quandu u trasplante diventa l'unica soluzione per prevene a vostra morte. Dunque u criteriu hè basatu annantu à l'urgenza è dopu u territuriale hè rispettatu. Serà a squadra di trasplante chì diciderà quale paziente hè u più adattu per riceve l'organu secondu a so cumpatibilità, e so caratteristiche o gravità. Tuttavia, ci sò i tempi quandu, in u casu di i zitelli, u donatore hè un parente direttu.

L'Organizazione Naziunale di Trasplante in Spagna hà registratu più di 1000 donatori di zitelli è più di 3000 zitelli sò stati trapiantati, in tuttu i so 25 anni di vita. A maiò parte di i trapianti fatti in queste età ghjovane sò di rene è di fegatu.

Una bella nutizia annantu à i trasplanti in i zitelli

transplant_ospitaliu

L'annu scorsu, in u 2020, malgradu a situazione d'alarme sanitariu chì l'hospital Virgen del Rocío in Siviglia hà sappiutu, hà battutu u so documentu storicu di trapianti pediatrichi. A sala di emodialisi pediatrica hè stata lasciata viota per a prima volta in parechji anni.

Questu in Andalusia è riferendu à trasplante di rene. In a Vall d'Hebron, unu di l'ospedali di Barcellona, ​​anu ancu fattu una tappa: zeru a lista d'attesa per u trapianto di fegatu pediatricu. Questu hè stata ottinutu grazia à u protocolu split, chì cunsiste in a divisione di l'organu di un donatore di menu di 35 anni in duie parti, per ottene dui innesti. Unu di elli adattatu per u voluminu di un paziente zitellu è l'altru, pò esse adupratu per un adultu.

È ghjustu 4 ghjorni fà, l'8 di ghjugnu, Naiara, una criatura di 4 mesi, hà lasciatu l'uspidale Gregorio Marañón di Madrid induve era nata è da a quale ùn era mai partuta. À dui mesi di età, hà avutu un trasplante di core pionieru in u mondu, per via di l'età di u paziente è di a tecnica aduprata. Dunque, pare chì ùn ci sia età minima per riceve un trasplante. Tuttu dipende da a gravità è l'uppurtunità per un donatore per apparisce.

Rete per u trasplante pediatricu

raconti curativi

L'Organizazione Naziunale di Trasplante, ONT, è l'associazioni di pazienti trasplantati mettenu in evidenza u valore di a ricerca per aumentà a donazione in i più chjuchi, cunsidendu quessi quelli di menu di 16 anni. U prublema principale cù a donazione pediatrica hè chì a mortalità infantile in Spagna hè assai bassa è u numeru di donatori pediatrici hè, dunque, menu di quellu di l'adulti.

Da a visione di l'ONT, hè dumandatu à implementà a donazione pediatrica per via di morte cerebrale è di asistola. Indichjaranu a necessità di migliurà a ricerca è l'equipaggiamentu di l'equipaggiamentu per realizà sti travagli. In generale, u numeru di donazioni pediatriche in Spagna hè statu mantenutu, è avà più travagliu hè fattu cù un donatore vivu, in particulare in l'organi addominali.

In l'annu 2018 hè stata creata a rete europea per u trasplante di zitelli, Transplantchild, guidatu da l'ospedale universitariu La Paz, induve i zitelli trapiantati sò cunsiderati cum'è pazienti cun una seconda malattia rara.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.