6 rimedii casani per calà a frebba in i zitelli

Zitellu cù frebba

Tutti i genitori soffrenu quand'elli vedenu i so figlioli malati, s'elli anu a frebba diventanu scemi è cun poca energia. Frebba pò esse causatu da parechje ragioni, è in parechji casi pò esse rimediata senza avè da andà à u pediatra. Cunnosce e cause di a frebba è sapè interpretà a crescita di a temperatura hè di primura per pudè agisce u più prestu pussibule.

Prima di tuttu hè distingue trà frebba è frebba di bassa qualità, o ciò chì di solitu chjamemu avè uni pochi decimi. A frebba hè quandu a temperatura di u corpu aumenta, da 37,2º. D'altra parte, quandu a temperatura di u corpu aumenta oltre i 37 ° è senza ghjunghje à i 38 °, hè cunsiderata una febbre di bassa qualità.

A frebba o a frebba di bassa qualità pò esse causata da diverse ragioni. Per una pussibile infezzione, un prucessu virale, eccessu di vestiti, eserciziu intensu o una reazione à un vaccinu pò fà cresce a temperatura di un zitellu. In generale, ùn hè micca necessariu vede un duttore per trattà a frebba. In questi casi induve a temperatura cresce senza altri sintomi chì ponu avvisà di qualcosa di più grave, pò esse trattata in casa.

Tuttavia, a gravità di l'aumentu di a temperatura deve esse cunsiderata da un specialistu, soprattuttu se u vostru zitellu hà menu di 6 mesi. Andate ogni volta chì pudete à u vostru pediatre per chì a situazione sia valutata. Questi cunsiglii chì avemu da dettaglia in seguitu, ponu esse utili se a frebba apparisce di notte o in fine di settimana. Pudete aduprà qualsiasi di questi rimedii casani, ma ùn lasciate passà troppu ore senza andà à u serviziu d'urgenza si a frebba cresce.

Zitellu cù frebba

Trucchi fatti in casa per calà a frebba

  1. Abbassa a temperatura di a stanza, se u zitellu porta troppu panni, a temperatura pò cresce ancu di più. Rinfresca dinò a stanza assicurendu chì ùn ci sia micca brocche, ventilate bè è mantene una temperatura fresca di l'ambienti. Se a frebba apparisce in estate hè assai impurtante chì survegliate i gradi di a stanza. Aduprate un ventilatore chì aiuta à rinfriscà l'ambiente, ma chì l'aria ùn soffia micca direttamente nantu à u zitellu.
  2. Bagni caldiEvite l'acqua fredda perchè puderia avè l'effettu oppostu è aumentà a temperatura di u corpu di u zitellu. Preparate un bagnu d'acqua calda è bagnu u zitellu, pruvate ùn bagnate micca i capelli postu chì altrimente ci vuleria à siccalla.
  3. Applica u fretu in e zone localizate, aduprate una gasa o un asciugamanu pulitu, impregnatevi d'acqua fredda è scurrite bè. Dumandà direttamente in fronte, collu o polsu. Aiuterà à riduce a temperatura fendu chì u picculu si senti megliu.
  4. Monitorà l'idratazione, assicuratevi chì u vostru figliolu beva abbastanza liquidi per tuttu u ghjornu, in più di l'acqua, dalli succhi naturali, brodu di pullastru è ligumi caldi è ancu u seru.
  5. Assicuratevi chì u to figliolu stà à u riposu, l'attività pò favurisce u calore è a frebba. Esse calmu in lettu è senza scossa aiuterà a temperatura à calà gradualmente.
  6. Fette di patata crudaQuestu hè u rimediu tipicu di a minnana chì pò sembrà scioccu, ma hè veramente efficace. Applica uni pochi fette di patata cruda nantu à a sola di i pedi di u zitellu, quand'elli si riscaldanu, cambianu per altre fette novi. Ùn anu micca bisognu di fà fretu postu chì rende u zitellu scomudu, à a temperatura di l'ambiente serà abbastanza.

Rimedi casani per calà a frebba

Attenti à l'altri sintomi

I zitelli chì anu una frebba sò assai cumuni, cumu l'avemu dighjà citatu, pò apparisce per parechje ragioni, cumprese l'eruzione dentale. Ma hè assai impurtante chì attenti à l'altri sintomiPiù infurmazione offre à u pediatra, più veloce serà u diagnosticu. I zitelli si ammalanu assai facilmente è a maiò parte di u tempu hè qualcosa temporanea chì si calma in 48 ore.

Ma hè preferibile micca ghjucà cù a salute di i zitelli, s'elli ùn anu micca ricevutu una vaccina o ùn mostranu segni di fretu, ùn smette micca di monitorà a temperatura in permanenza. I zitelli finu à circa 5 anni di età ponu avè attacchi da frebba. Verificate a frebba regularmente è ùn esitate micca à vede u vostru duttore se a frebba hè alta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.