Cume avvicinassi à u confinimentu in casa cù i zitelli

amore di famiglia

Quindici ghjorni senza sorte di casa ponu esse quellu sognu chì avemu tutti vulsutu o, à u cuntrariu, un incubo difficiule da fà fronte. Ma ùn ci n'hè altru, perchè stà in casa avà hè un attu di rispunsabilità. Senza scola, senza andà à travaglià, nè teletravaglia, senza riceve visitatori è cù l'idea chì fermanu ancu parechji ghjorni in avanti, vulemu dà vi qualchì cunsigliu è cuntribuzione.

Ogni casu hè diversu, perchè ùn hè micca listessu stà in un appartamentu di quaranta metri quadrati ch'è in una casa cù un giardinu, o cù zitelli chjuchi chè cù l'adulescenti. Vi demu idee di cumu avvicinassi à u confinimentu Perchè passà u 100% di u tempu in casa pò avè cunsequenze negative nant'à a salute mentale è u benessere.

Cumu spiegà à i zitelli chì ùn ponu micca lascià a casa

Per i masci è e femine hè una ragione di gioia per ùn andà à a scola è ancu chì tuttu u so i cari sò in casa. Parechji di elli anu pigliatu questu confinimentu cun una gioia tremenda, finu à ch'elli cumincianu à capì quellu ùn ponu mancu sorte o vede i so amichi.

Hè per quessa hè impurtante sapè spiega ciò chì accade, chì hè u coronavirus è perchè u confinimentu si faci. Ancu se storie è video circulanu in ligna per spiegà à i vostri figlioli ciò chì hè una epidemia, pandemia o malattia contagiosa. Per sempre hè megliu fà lu à voce alta, Provene da persone chì fidanu, ma sti video ponu guidà vi.

Ùn piatta micca l'infurmazioni da elli, in particulare cù l'adulescenti. I zitelli ponu ricorre à argumenti fantastichi, u pruduttu di a so imaginazione, per cumpensà a mancanza di informazioni. Ma evitate di guardà e nutizie, affinchì siate voi chì li trasmettite cun calma l'infurmazioni.

Hè ricurdata ancu assumete a coesistenza è esse proattivu, sparte compiti è responsabilità in casa, chì i genitori anu a pussibilità di piglià u cuntrollu. Questu hè u mumentu per mostrà pazienza, legame è cunnosce megliu.

Ordine è rutina durante u cunfinamentu

I sperti parlanu di sfruttà sti ghjorni per creà un ambiente chì ci faci sente bè. Tutti sapemu cumu l'esternu affetta l'emozioni, salute è ancu relazioni di famiglia è di coppia. Perchè u metudu funziona, u cambiamentu deve esse radicale è forse questu hè un'occasione storica per mette a casa in ordine.

Lasciate ogni membru di a casa pulisce è urganizà u so spaziu. Per quantu pensate chì i zitelli sò troppu ghjovani, sò ancu capaci di fà a so propria maratona cun noi è cù a nostra supervisione. Questu aumenterà a vostra autostima è serà un eserciziu divertente è efficace.

Hè impurtante durante u cunfinamentu mantene certe rutine sia per i zitelli sia per i caregivers chì anu ancu e so rispunsabilità. Impostà un pianu serà assai utile. Un bonu modu hè di fà lu ghjornu per ghjornu, di notte per pianificà ognunu per u ghjornu dopu.

Alcune pruposte per orarii

Fate i duveri

Si tratta di stabilisce un pianu flessibile, in cui una serie d'ubbiettivi sò soddisfatti, piuttostu chè u sintimu di linee guida stabilite. Per esempiu, alzà si a mane cù una sveglia à u mumentu chì si negocia, lavà si è vestesi in panni comodi per esse in casa. Ùn hè cunsigliatu di stà in pigiama tuttu u ghjornu. Preparate a colazione è fate i travaglii di casa, induve tutti i membri di a famiglia ponu cuntribuisce. Hè un bonu mumentu per amparà à fà i duveri.

Stabilisce un calendariu per missioni accademiche quellu di i centri educativi ch'elli anu datu. U studiu pò truvà sustegnu cù altri fratelli, o i genitori stessi.

È avà vene u più difficiule, què tempu libbiru dopu à pranzi è in mezzu dopu meziornu induve i nostri figlioli è figliole ci dumanderanu più tempu cù a televisione, i ghjochi video, i tablet, i telefoni. Duvete esse flessibili, fateli sapè chì si tratta di una situazione straordinaria. Hè megliu à prupone attività cum’è artigianatu, musica, balli, ghjochi di ghjocu, ecc.

È per finisce a ghjurnata un bonu bagnu à a fine di a ghjurnata.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.