Demotivazione in i zitelli

Demotivazione in i zitelli

A demotivazione in i zitelli hè vera è Succede più spessu chè di solitu. I zitelli spessu perde l'interessu à fà e cose, si sentenu pocu attratti per diverse ragioni è a mancanza d'entusiasmu arriva. In principiu, ùn deve esse preoccupatu, perchè hè normale chì i zitelli s'anu annoiatu quandu crescenu, i so interessi cambianu è perde u desideriu di fà certe cose.

Ma ùn deve esse mancatu s'ellu si trascina in u tempu, cum'è deve esse valutatu s'ellu sta mancanza di mutivazione hè causata da altre ragioni. Dapoi spessu chì a mancanza di interessu hè un signu d'alerta di altri prublemi emotivi o psicologicu è chì, iè, deve esse trattatu è gestitu u più prestu pussibule. Eccu alcune strategie per gestisce a demotivazione in i zitelli.

Perchè a demotivazione appare in i zitelli?

U mo figliolu hè assai pigru

Ùn si sentenu micca di fà qualcosa da u tempu à u tempu hè normale, ma quandu a demotivazione in i zitelli diventa abituale pò diventà un prublema. Sia à livellu accademicu, sia à livellu persunale o famigliali, postu chì pocu à pocu perde u desideriu o a motivazione per qualcosa. U mutivu pò esse oculatu in altri prublemi, cum'è una mancanza di autoestima, un prublema à a scola, o pigrizia.

A demutivazione hè a mancanza di vuluntà di realizà l'attività di ogni ghjornu chì un omu deve esse realizatu ogni ghjornu. Hè un mecanismu di u cervellu, cum'è tutti quelli chì guvernanu a cundizione umana. Più travagliate, più motivatu vi sentite, più entusiasmu di fà e cose, più grande u desideriu di migliurà. U listessu modu, u menu fate, più laziness è mancanza di attacchi di mutivazione.

Cumu gestisce a mancanza di motivazione in u mo figliolu

Zitelli annoiati

Spessu hè un prublema chì pò esse trattatu in casa, cambiendu certi abitudini, travagliendu direttamente cù u zitellu o aiutendu à truvà a motivazione per fà e cose. Ma quandu a cosa più sèmplice ùn viaghja micca, u dirittu à fà hè vai à un prufessiunale per ch'ellu pò travaglià cù u zitellu è cusì impediscenu a demotivazione di interferiscenu cù u so avvene.

Per detectà a mancanza di motivazione in i zitelli, pudete piglià in contu queste caratteristiche.

  • U zitellu ùn hà micca voglia di fà nunda, mancu attività chì mi piaceva. Ùn hè micca necessariamente una cosa di scola, nè ùn si sente micca di ghjucà cun ellu prima.
  • Nunda l'excita, ùn hè micca attrattu da alcuna attività.
  • diventa pigra, hè difficiule per ellu di cumpiendu ogni compitu è ​​metterà mille è un colpu prima di fà per ubligatoriu.
  • Esegue i travaglii cum'è necessariu u più prestu pussibule per finisce prestu. Vale à dì, ùn si senti micca interessu à fà e cose bè, nè a satisfaczione di miglià ellu stessu cù qualcosa bè fattu.

La bradipu contagiosa è cronica quandu ùn hè micca travagliatu. Se u zitellu pò cessà di fà e cose perchè ùn ci hè micca una cunsiquenza negativa, prestu prestu à vede questu traduttu in qualità poveri, rendimentu poveru, difficultà in relazione à i so pari è pocu desideriu di migliurà in u so avvene. Qualcosa assai periculosa cunziddi chì tuttu ciò chì i zitelli cumincianu in a zitiddina li accumpagna in u so avvene.

Aiutate u vostru zitellu à esse motivatu cambiendu certi abitudini. Aduprate l'arnesi per migliurà a so attitudine è, sopratuttu, ùn lasciate micca a so mancanza di mutivazione in quistione di u so avvene. Cù l'amore è a pacienza, pudete aiutà u vostru zitellu à annunzià sta situazione, insignà li novi attività, dà li arnesi chì l'incuragiscenu à fà e cose. Quantu più opzioni avete, u più prubabile di truvà qualcosa chì ti piace, ùn limità micca e vostre opzioni.

E più impurtante, ùn lasciate micca passà troppu tempu per chì u prublema di demotivazione in u zitellu ùn diventa micca cronica è assai più difficiuli di gestisce. À u primu sintumu agisce è se ùn pudete micca cuntrullà, cercate aiutu prufessiunale per u vostru propiu bè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.