Hè normale avè cramps in gravidanza?

panza incinta

Avè cramps o cramps in gravidenza, soprattuttu in principiu di gravidenza, pò causà ansietà. Puderete dumandassi s'ellu hè un allargamentu normale di l'utru o s'ellu hè un signu di abortu imminente. A risposta ùn hè micca sempre simplice perchè ci sò parechje cause di cramps, perchè u vostru corpu cambia assai rapidamente. Ancu se i crampi ponu indicà prublemi, quelli chì sò ligeri è transitori in a prima gravidanza sò generalmente normali è micca un signu di un pussibili miscarriage. 

Questi cramps si sentenu cum'è un dulore rapidu è forte in a vagina. Probabilmente ùn ci hè micca una causa immediata di preoccupazione se u dulore chì senti ùn hè micca severu, unilaterale, o accumpagnatu da sanguinamentu. Ma per sapè ricunnosceli megliu, andemu à vede qualchi cunsiglii per aiutà à sapè ciò chì fà secondu a situazione.

Chì cramps in gravidanza sò normali?

Duranti u primu trimesteru, u vostru corpu si prepara per a crescita di u zitellu. Questi cambiamenti ponu causà dolore chì saria cunsideratu normale. Sò generalmente ligeri è tempuranee. Quandu avete incinta, u vostru utru principia à cresce. Duranti stu prucessu di crescita, pudete sperimentà u dulore da ligeru à moderatu in u to abdomen inferiore o in a spalle. Questi cramps ponu s'assumiglia à i cramps menstruali tipici.

Quandu si move à traversu i primi dui trimestri, hè normale per sperienze u dolore da u tempu à u tempu. Siccomu l'utru hè un musculu, ogni volta chì cuntrate ci hè a pussibilità di un pocu discomfort. Stu picculu cramp pò esse causatu da una vejiga piena, stitichezza, gas, o gonfiore. Cramps pò ancu accade durante l'esercitu, chì serà un indicazione chì avete bisognu di riposu. Pò accade ancu à voi dopu avè u sessu.

E donne incinte sò ancu suscettibili à infizzioni di levadura è infezioni di u tractu urinariu. Ognuna di sti dui cundizioni pò causà cramping ligeru. Sì qualchissia di sti infizzioni, soprattuttu u trattu urinariu, ùn vi scurdate chì hè una cundizione d'urgenza. Cù una di e duie infizzioni, duvete andà à u duttore u più prestu pussibule. per assicurà chì a gravidanza scorri liscia.

Chì crampi ùn sò micca normali?

incinta in u parcu

Sì avete cramps persistenti è assai dolorosi, ùn esitate micca à vede u vostru duttore. Hè sempre megliu per verificà qualsiasi segni chì ùn parenu micca nurmali piuttostu chè ignurà elli è aspittà per elli à passà per sè stessu. S'ellu vi dicenu chì ùn ci hè nunda di preoccupari, u megliu. Ma se u dulore chì senti hè dovutu à un prublema, deve esse rilevatu è cuntrullatu da i medichi u più prestu pussibule. In questu modu, u vostru gravidenza serà menu risicu.

Un gravidenza ectopica si trova quandu l'ovu fecundatu implanta fora di a cavità uterina.. I signali sò generalmente apparsu quandu site da 6 à 8 settimane di gravidanza. A maiò parte di u tempu hè accumpagnatu da u dulore in un solu latu, è hè accumpagnatu da una necessità constante di defecate. Se pensate chì tù gravidanza ectopica hè stata interrotta, andate à a sala d'urgenza u più prestu pussibule perchè a vostra vita puderia esse in periculu. Inoltre, se i cramps sò cuncentrati in un latu di l'abdomen inferiore, vede un duttore per assicurà, ancu s'ellu u dulore ùn hè micca assai intensu.

Sì avete qualchì tipu sanguinamentu vaginale cù cramps in u principiu di a gravidanza pudete avè avè un miscarriage. Sè questu hè u vostru casu, dite à u vostru duttore. Questi sintomi ùn significanu micca sempre chì avete un abortu. Se no, u vostru duttore urdinerà un teste di sangue o fà un ultrasound per sapè ciò chì succede in u vostru corpu per causà questi sintomi.

Cumu allevà i crampi?

rilassante incinta

Ci sò manere di facilità i cramps normali chì venenu cù a gravidanza. Di solitu pò esse simplice quant'è cambià a postura, o pusate o stendu per un pezzu per riposà un pocu. Hè normale per i crampi per esse un signu chì vi spinghje troppu duru, o chì site stressatu. Piglià una pausa pò aiutà à rilassate, fisicu è mentale. Pruvate di calmà usendu tecniche di rilassazione cum'è meditazione o respirazione cuntrullata.

Per parechje donne incinte, un bagnu di notte faci meraviglie per allevà i vostri dolori. Un bagnu rilassarà i musculi è disconnect a mente da ciò chì ti stressa. Applicà u calore à l'area induve si senti u dulore calmà ancu u vostru discomfort, perchè cum'è cù u bagnu, i musculi in a zona si rilassanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.